Kryss fingre for meg!! *oppdatert*

x1xBitzyh

Forumet er livet
Lille pusegutten min har vært borte en stund og siste tida har jeg prøvd å lete i annonser og lignende for å se om noe har skjedd med han eller at noen har funnet han...
Så i går datt jeg over en annonse hvor det står at en her i området har fått en katt som henger ut ved huset sitt.... Beskrivelsen er veldig lik pusen min så jeg hååååper at jenta ser bildet mitt og ser at det er min pus så jeg kan komme og ta han med meg HJEM!![&o][&o] Jentungen min savner han veldig hun også.....!

Så kryss fingre for meg!!!

Krysse krysse!!

[:)]

Tusen takk til dere 2 som krysset fingre for meg....!![:D]

Nå ligger jeg på sofaen med min savnede katt, like kosete som før...!
Jenta som så katten min var faktisk bekjent fra gamle jobben så hun lurte han inn i huset sitt og nå er overlykkelig og kjempetakknemlig for at hun brukte den timen hun brukte for å lure han inn i huset sitt. så nå har pusen vært en spontantur hos dyrlegen og fått en gruuuuusom dusj (i hans øyne)! Men han koser seg![:D][:D]

Men grunnen til at han ble borte var at noen folk ikke skjønner det at man under INGEN omstendigheter gir fremmede katter mat!! Tenk på det neste gang du vurderer å gi kattene ute mat at DU kan være grunnen til at en katt ikke kommer hjem igjen!![:@] Hadde pusen min ikke blitt funnet før vinteren hadde katta ikke overlevd så tynn som han er.

Jeg er så gla for at jeg fant min kjære pus at jeg bare måtte dele med dere hvor gla jeg er....![:D] Og jeg GLEDER meg til å hente jentungen og fortelle den gode nyheten[:D]

ORIGINAL: Lone_mor

så bra pusen din er hjemme [:D][:D] (når jeg begynte å lese trudde jeg du mente sønnen din. tenkte  pusegutten var et kallenavn du hadde på han.. jeg tenkte bare whaaaat??!!)[:D][:D]

ORIGINAL: Lone_mor

så bra pusen din er hjemme [:D][:D] (når jeg begynte å lese trudde jeg du mente sønnen din. tenkte  pusegutten var et kallenavn du hadde på han.. jeg tenkte bare whaaaat??!!)[:D][:D]

hihihihi[:D][:D] hadde tatt seg ut om jeg hadde mistet sønnen min og letet i annonser etter han ja[8D][8D]

(har bare jente forresten)

Back
Topp