Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: RedElf
Kryss kryss [:)]
ORIGINAL: Habib Galbiden er kjip[:'(] Ble ganske redd siste gang og... så på mannen at jeg ikke kom til å stå ved første øyekast![&o] Han kjørte egentlig opp med lastebil og likte fart og sånn... fikk så mange klager på han så nå kjører han ikke opp med "nye" billister lengere[8|]. Dette fikk jeg vite i sist uke![&:] Skulle klaget likevel gett.
Krysser alt for deg.. håper du består. MASSE MASSE LYKKE TIL[:)]
Jeg hadde oppkjøring nr2 den 19.mai, og ehm.. strøk, bestilte en ny en idag[&o] Skjønner ikke hvorfor jeg er så redd sensorer. ble helt skjelven og surrer[&:]hiihi
ORIGINAL: Madeleine**hihi.. HÅPE![:D] gjorde ingen feil når jeg var ute og kjørte i sta, så jeg bør kunne få den nå! Takk, nå mangler jeg bare litt av trua på meg selv og så går det nok bra[8D]!
ÅÅååå masse lykke til vennen! Dette klarer du vettu!
Jeg har trua[;)][:)]
ORIGINAL: TonjeJentatakk for tipset![:D] og takk!
Masse masse lykke til !!
Mitt beste tips: Husk å stå heeeelt stille før du kjører om du kommer til stoppskilt. Jeg strøk ikke altså.... men fikk anmerkning på det på prøve-oppkjøringa.
Tenk sååå deilig det blir med serfikat i sommer. Forhåpentligvis blir været nydelig, og det er så deilig når man først har fått lappen. Kos deg!! [:)][:)]