Kryss fingre for meg i morgen!!

x1xBitzyh

Forumet er livet
Skal ha oppkjøring igjen i morgen! (strøk i nov)

så ønsk meg lykke til![:D] Jeg sikler etter lappen og nå har jeg såååå lyst på den![:D]

Lykke til[:)]

ORIGINAL: RedElf

Kryss kryss [:)]

ORIGINAL: Habib Galbi

Krysser alt for deg.. håper du består. MASSE MASSE LYKKE TIL[:)]
Jeg hadde oppkjøring nr2 den 19.mai, og ehm.. strøk, bestilte en ny en idag[&o] Skjønner ikke hvorfor jeg er så redd sensorer. ble helt skjelven og surrer[&:]hiihi
den er kjip[:'(] Ble ganske redd siste gang og... så på mannen at jeg ikke kom til å stå ved første øyekast![&o] Han kjørte egentlig opp med lastebil og likte fart og sånn... fikk så mange klager på han så nå kjører han ikke opp med "nye" billister lengere[8|]. Dette fikk jeg vite i sist uke![&:] Skulle klaget likevel gett.

Men lykke til neste gang du og! den klarer du! og takk![:D]

ORIGINAL: Madeleine**

ÅÅååå masse lykke til vennen! Dette klarer du vettu!
Jeg har trua[;)][:)]
hihi.. HÅPE![:D] gjorde ingen feil når jeg var ute og kjørte i sta, så jeg bør kunne få den nå! Takk, nå mangler jeg bare litt av trua på meg selv og så går det nok bra[8D]!

og takk til dere andre og!

Masse masse lykke til !!
Mitt beste tips: Husk å stå heeeelt stille før du kjører om du kommer til stoppskilt. Jeg strøk ikke altså.... men fikk anmerkning på det på prøve-oppkjøringa.

Tenk sååå deilig det blir med serfikat i sommer. Forhåpentligvis blir været nydelig, og det er så deilig når man først har fått lappen. Kos deg!! [:)][:)]

ORIGINAL: TonjeJenta

Masse masse lykke til !!
Mitt beste tips: Husk å stå heeeelt stille før du kjører om du kommer til stoppskilt. Jeg strøk ikke altså.... men fikk anmerkning på det på prøve-oppkjøringa.

Tenk sååå deilig det blir med serfikat i sommer. Forhåpentligvis blir været nydelig, og det er så deilig når man først har fått lappen. Kos deg!! [:)][:)]
takk for tipset![:D] og takk!

Ja tenk så deilig?! min kjære blir også borte 1 uke i ferien, så greit å ikke sitte fast her hjemme![:D]

Masse lykke til i morgen snuppa[:)]

I morgen klarer du det

Satser på at det går knirkefritt denne gangen...[:D]   Lykke til...

Back
Topp