Krypinng :-)

Vimso84

Glad i forumet
Da har jento knekt koden med å krype på alle 4 hehe så i helgen har vi måtte fram med alt av barnesikrings utstyr hehe ho er alle plasser, må passe på når vi snur oss at vi ikke trakker på oss for plutselig står ho der å ser på oss :) 7 måneder i morgen :) stor jente nå :)
 
Så herlig :D pluggen her har krypi (?) en god stund. I den forstand at han drar seg fremover med armene. Men han har siste uka begynt å dra opp beina under seg også. Blir 6 mnd 13 juli. Har forøvrig kommet seg overalt ved hjelp av rulling lenge. Så har skaffet lekegrind. Umulig å se bort et eneste sekund :p blir artig fremover ja :p
 
Min lille er gørrlat, ligger for det meste på rygg endA!!:D
Hihi gøy når de begynner å krype å slikt !:)
 
Lillegutt ligger ikke lenge på en plass lenger han heller ;) Ruller rygg - mage og mage - rygg, og åler seg rundt sin egen akse på magen. Litt fremover, men mest til siden/ rundt.
I dag, hos farmor og bestefar, prøvde han å få beina under kroppen (stå på knærne). Ble utålmodig og frustrert, blir spennende å se når han får det til :)
 
Lillegutt ligger ikke lenge på en plass lenger han heller ;) Ruller rygg - mage og mage - rygg, og åler seg rundt sin egen akse på magen. Litt fremover, men mest til siden/ rundt.
I dag, hos farmor og bestefar, prøvde han å få beina under kroppen (stå på knærne). Ble utålmodig og frustrert, blir spennende å se når han får det til :)
Her har han holdt på leeeenge sånn.. Mage /rygg rygg/ mage.. Rulle overalt. Effektivt da ;) kommer seg jo overalt. Så tror nesten det har bremset ned på iveren etter å krabbe.. Trodde han skulle gjøre det før.
 
Da har jento knekt koden med å krype på alle 4 hehe så i helgen har vi måtte fram med alt av barnesikrings utstyr hehe ho er alle plasser, må passe på når vi snur oss at vi ikke trakker på oss for plutselig står ho der å ser på oss :) 7 måneder i morgen :) stor jente nå :)
Grattis :) moro med slike utviklingssprang for de små. Jeg er helt grønn jeg og ble veldig nysgjerrig nå på hva slags barnesikkerhetsutstyr vi trenger?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Grattis :) moro med slike utviklingssprang for de små. Jeg er helt grønn jeg og ble veldig nysgjerrig nå på hva slags barnesikkerhetsutstyr vi trenger?


Sent from my iPhone using BV Forum

Nei vi har fått tak i sån til å ha i vegg støpslene, å grin rundt ovnen, beskyttelse på bord hjørnene, stopper på di nederste skuffene hehe
 
Her har jeg en gutt som ruller rundt, og snur seg rundt seg selv (360)på magen. Han trener også mye på å fly- hender og føtter opp i luften. :)

Her har det vært sånn at når han først begynner på noe, f.eks snudd fra mage til rygg 1gang da er det akkurat som han skjønner at han kan det- og da øver han helt til han gjør det kontrollert. Så når en ting først skjer- da vet jeg det kommer dn periode med aktiv trening ;)

Jeg synes han kan vente med kryping. :p

Det var veldig tidlig! :)
 
Nei vi har fått tak i sån til å ha i vegg støpslene, å grin rundt ovnen, beskyttelse på bord hjørnene, stopper på di nederste skuffene hehe
Selvsagt! Det var godt du sa, takk for tips :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dagen min ble 6 måneder skjønte han endelig hvordan han skulle komme seg fremover :) Åler seg fremover men beina er med litt, men vil ikke si det er kryping. Men et forstadie kanskje :) Går ganske fort likevel, så nå må jeg følge med!

Da har han flyttet seg bakover og rundt 360 grader en-to måneds tid allerede. Og han kan snu seg fra rygg til mage, (til og med inni voksiposen i vogna haha, så sportsdelen har kommet på med seler...) men ikke omvendt :) Så da ligger han bare å roper i senga f.eks. når han blir sliten :)

Gøy! :D
 
Ja nå er det bare å begynne å sikre, for snart er de over alt. Pluggen her drar seg forover og bakover, og har de 2 siste uken stilt seg i krabbestilling og gynger. Han ble 6 mnd 2 februar. Må legge bunben på senga helt ned nå, for han er over alt i sengen. Han prøver å heise seg opp etter armene om han får tak i noe. :)
 
Her drar han seg framover i stor fart, og fikk knærne opp under seg på mandag. Han synes det er kjempefestlig når jeg løfter ham under hoftebeina og hjelper ham opp, er snart sterk nok til å holde stillingen. :)
 
Back
Topp