Kryping

6 mnd mener jeg å huske. Ålte seg fremover fra 4,5 mnd.
 
Jeg tenger på åle seg fremover med kryping jeg :p at kryping og åling er det samme liksom!

Ja, det er kanskje det :p Man legger jo mye forskjellig i enkelte begreper. Jeg mener i hvert fall at han dro seg fremover med armene fra 4,5 mnd og krøp på alle fire fra 6 mnd :)
 
Ja, det er kanskje det :p Man legger jo mye forskjellig i enkelte begreper. Jeg mener i hvert fall at han dro seg fremover med armene fra 4,5 mnd og krøp på alle fire fra 6 mnd :)

Ja :) opp på alle 4 har jeg omtalt som krabbing. Så for meg er åle og krype det samme og betegner at babyen klarer å komme seg fremover på et vis :hilarious:
 
Her gikk det fra commando style-åling ved 6mnd til gåing når hun var 10mnd, så ingen nesten ingen kryping innimellom.
 
Ja :) opp på alle 4 har jeg omtalt som krabbing. Så for meg er åle og krype det samme og betegner at babyen klarer å komme seg fremover på et vis :hilarious:

Aha, da ser jeg på kryping og krabbing som det samme og åling som en egen ting :p
 
Her begynte hun å åle seg fremover i soldatstil fra 7.5 mnd, gjorde det frem til 11 mnd, da begynte hun å krabbe på alle fire, og gikk ved 15 mnd:)
 
Begynte å åle seg fremmover ved 5 mnd:p
 
Krabbet/krøp ved 6 mnd og ålte seg fremover ved 4,5/5mnd. Forskjellige ting for meg/oss hvertfall
 
Eldste begynte aldri å krype vanlig, men armycrawlet fra 6mnd. Mellomste begynte vell å krype i 8Mnd alder. Minsten er 6mnd og kommer seg fortsatt bare i sin egen sirkel :p
 
Back
Topp