krype til korset og be om sykemelding....

turteldue

Forumet er livet
VIP
blæ jeg fortalte jo dere at jeg jeg mistenkte uvi på mandag, og konstantert hos legen min på tirsdagen... i dag jeg er 100 ganger værre, forsøker å presse i meg litt mat i dag. pimper appelsinjuice, og føler meg ikke litt i form...
føler jeg er litt "vekke" om det har med smertebildet eller selve infeksjonen det er noe en annen sak. men jeg er ikke i stand til å ta livsviktige avgjørdelser, og redd jeg kommer til å gjøre slurve feil med medisiner når jeg er på jobb i helgen. :(

jeg vet jeg har en veldig forståelsesfull sjef så jeg må bare få bekreftet av legen om at jeg kan få sykemelding før jeg ringer jobben og sier at jeg er sykemeldt ut uken, pga uvi og pencilinkur... må også huske å ta ut den andre pakken emd seleksid, det er vel mer normalt å gå på seleksid i 10 dager enn 5 dager? (hadde to pakker på resepten sa hun på apoteket)

Syns det er godt du tenker på deg selv og lar kroppen bli helt frisk :) Du må ha masse god bedring ❤️

blæ jeg fortalte jo dere at jeg jeg mistenkte uvi på mandag, og konstantert hos legen min på tirsdagen... i dag jeg er 100 ganger værre, forsøker å presse i meg litt mat i dag. pimper appelsinjuice, og føler meg ikke litt i form...
føler jeg er litt "vekke" om det har med smertebildet eller selve infeksjonen det er noe en annen sak. men jeg er ikke i stand til å ta livsviktige avgjørdelser, og redd jeg kommer til å gjøre slurve feil med medisiner når jeg er på jobb i helgen. :(

jeg vet jeg har en veldig forståelsesfull sjef så jeg må bare få bekreftet av legen om at jeg kan få sykemelding før jeg ringer jobben og sier at jeg er sykemeldt ut uken, pga uvi og pencilinkur... må også huske å ta ut den andre pakken emd seleksid, det er vel mer normalt å gå på seleksid i 10 dager enn 5 dager? (hadde to pakker på resepten sa hun på apoteket)
Mener jeg hadde 10 dager forrige svangerskap med kur..

Prøv med vanlig appelsin istedenfor juice :) da jeg gikk med gutten min hadde jeg uvi så kraftig at jeg tisset rent blod, og vanlig appelsin gjorde underverker, også med tanke på smertene :)
God bedring :)

God bedring ♡ UVI er ikke gøy

Edit: Ser jeg allerede har sagt god bedring, hehe, trodde jeg bare tenkte det istad ...

Verdens beste lege...sykemeldingen er på vei hjem til meg i posten AS we speak...

Du får ha god bedring, er vonde greier!:s
Er selv sykemeldt første trimestrer pga mange tidligere spontanaborter. Er kjedelig å være heime, men kjennet at kroppen liker det bedre enn hodet!

her er det hodet som er det største problemet nå... :P jeg føler jeg "svever" litt og føler meg litt tja, "fjern" allmenntilstanden er blitt bedre ila dagen. bl.a kroppstemperaturen har begynt å gå mot det "normale" igjen... Men somregel er det morgenen som er værst...
muligens i et sammensatt problem. hvor jeg ikke har tisset på flere timer- og det er gått nesten 12 timer fra siste dose med både paracet og antibiotika. så paraceten er jo mer eller mindre helt ute av kroppen...
Gubben presterte å kommentere at "oj du har fått litt farge tilbake"... som om han sier på en måte "oj har du vært så dårlig" eller "oj har det faktisk gjort så vondt?"

Back
Topp