Krympet

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Magen har krympet.. den har blitt tydelig mindre, klærne er ikke så stramme, navlen stikker ikke ut lengre, magen er ikke så tung. Noen som vet hvorfor?

termin 21.07.2013

Magen har krympet.. den har blitt tydelig mindre, klærne er ikke så stramme, navlen stikker ikke ut lengre, magen er ikke så tung. Noen som vet hvorfor?

termin 21.07.2013
Hmm

Magen min er ikke blitt mindre, men sf målet er sunket;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Babyen kan jo ha lagt seg lenger ned i bekkenet. Magen synker og en føler en får litt mere plass. Mitt sf mål pleier å synke/flate ut når de legger seg ned:)

Venter nr 3 4. August:)

Jeg følte det også slik da guttungen la seg ned :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Men synker magen etter hodet er festet? Er flere uker siden hodet festet seg...

termin 21.07.2013

Skulle tro det var fordi babyen har sunket lenger ned ja men ble i grunn litt usikker. Spør jordmor? :)

Skulle tro det var fordi babyen har sunket lenger ned ja men ble i grunn litt usikker. Spør jordmor? :)
Jeg klager ikke på at den er mindre, jeg føler meg i bedre form:) kanskje jordmor tok feil sist og hodet ikke var festet, så det var det som skjedde:) utifra det jeg leser på nett så synker magen når hodet fester seg..

termin 21.07.2013

Jeg klager ikke på at den er mindre, jeg føler meg i bedre form:) kanskje jordmor tok feil sist og hodet ikke var festet, så det var det som skjedde:) utifra det jeg leser på nett så synker magen når hodet fester seg..

termin 21.07.2013

Ja, og da ''flyter'' visst ikke babyen lenger heller, den hviler i bekkenet. Noe som høres logisk ut at kan gjøre at magen blir anderledes i form. :) Men jeg er ingen jordmor såklart. ;)
Jeg gikk plutselig ned 5 kg i forrige svangerskap mellom uke 38-40 men hva dette kom av fikk jeg aldri svar på - babyen var frisk og fin så det er ikke alt man skal få svar på har jeg skjønt. Hehe. ;)

Var hos JM i dag, og symfysemålet mitt har flatet ut litt. Hun mente det hadde sammenheng med at hodet hadde festet seg helt og at han ligger langt ned i bekkenet. Magen min har blitt mer "posete" nederst...

Var hos JM i dag, og symfysemålet mitt har flatet ut litt. Hun mente det hadde sammenheng med at hodet hadde festet seg helt og at han ligger langt ned i bekkenet. Magen min har blitt mer "posete" nederst...
Min har også blitt mere posete nederst..

termin 21.07.2013

Back
Topp