Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HmmMagen har krympet.. den har blitt tydelig mindre, klærne er ikke så stramme, navlen stikker ikke ut lengre, magen er ikke så tung. Noen som vet hvorfor?
termin 21.07.2013
Jeg klager ikke på at den er mindre, jeg føler meg i bedre form kanskje jordmor tok feil sist og hodet ikke var festet, så det var det som skjedde utifra det jeg leser på nett så synker magen når hodet fester seg..Skulle tro det var fordi babyen har sunket lenger ned ja men ble i grunn litt usikker. Spør jordmor?
Jeg klager ikke på at den er mindre, jeg føler meg i bedre form kanskje jordmor tok feil sist og hodet ikke var festet, så det var det som skjedde utifra det jeg leser på nett så synker magen når hodet fester seg..
termin 21.07.2013
Kan nesten føles slik, men neiHmmm...har du født..? Hehe
Min har også blitt mere posete nederst..Var hos JM i dag, og symfysemålet mitt har flatet ut litt. Hun mente det hadde sammenheng med at hodet hadde festet seg helt og at han ligger langt ned i bekkenet. Magen min har blitt mer "posete" nederst...