Krympende magesekk?

Beate

Elsker forumet

Er det flere enn meg som blir fryktelig raskt mett allerede nå? Trodde liksom det kom når det ble begrenset med plass jeg... 

Kastet akkurat over halve middagen, og det er ikke første gang... Var skrubb sulten før jeg begynte å spise også. Sukk! :)

Har det litt sånn jeg også! Synes det er rart, for forrige gang kom det mye senere! Hehe.. Mulig livmora vokser fortere denne gangen da :)

Ja, har hatt det sånn i ett par uker nå! Slitsomt.. Prøver å spise lite men ofte for å få i meg nok næring:)

Tror magesekken min er veldig selektiv med hva den får plass til. Blir stort sett mett altfor fort, mens noen ting (vafler og kake) er det visst ubegrenset med plass til ;-)
Hadde fårikål idag som jeg har gledet meg til i flere dager, greide kun å spise ca 1/3 porsjon :S

Hehe! Godt det ikke bare er meg da :) Gjør jo ikke så mye, men er så kjedelig når en gleder seg stort til middag også får en ikke plass til en halv porsjon en gang... 

Men men, det kunne vært værre :)

Beate2012 skrev:

Hehe! Godt det ikke bare er meg da :) Gjør jo ikke så mye, men er så kjedelig når en gleder seg stort til middag også får en ikke plass til en halv porsjon en gang... 

Men men, det kunne vært værre :)

Ja, det er suurt! Hehe.. Særlig når det gjelder taco, for da pleier jeg bare å orke en og en halv lompe til vanlig, men når orker jeg jo bare halvparten av det :P Nesten ikke noe vits i å lage det da :P

er gjerne andre organer som presser litt på magesekken og når livmoren vokser. Metabolismen vår går og senere nå slik at fosteret lettere tar opp næring, det kan være at det da ikke er plass til mer siden det forbrennes senere??

Back
Topp