Krympende mage?

M_N86

Flørter med forumet
Ganske sikker på at jeg har lest at dette er vanlig, men jeg hører med dere likevel. Jeg har siden uke 5-6 vært veldig oppblåst i magen store deler av dagen, og har derfor egentlig sett veldig gravid ut. Men nå når jeg nærmer meg 12 uker blir den bare flatere for hver dag.

Det er altså dette jeg har lest at andre har opplevd, men det føles liksom litt feil likevel..hehe..den skal jo ikke bli flatere og flatere, det er andre veien det skal gå!

Andre som har det sånn?

TAKK!!! jeg har beymra meg for det i et par dager, faktisk! føler ikke jeg var oppblåst forrige uke heller. følte det var magen som var sånn. men nå er den borte!
forrige uke måtte jeg ty til gravidbukser! nå kan jeg gå med vanlige! hehe!

Hahah, jeg har det også sånn! :p Jeg er veldig oppblåst om kvelden, og etter måltider, men om morningen når jeg nettopp har stått opp, da er den flat som en pannekake :s Rart å skulle klage over en helt flat mage, men jeg vil at den skal begynne å vokse litt nå ;p

Mrs.Chuck Bass skrev:
Hahah, jeg har det også sånn! :p Jeg er veldig oppblåst om kvelden, og etter måltider, men om morningen når jeg nettopp har stått opp, da er den flat som en pannekake :s Rart å skulle klage over en helt flat mage, men jeg vil at den skal begynne å vokse litt nå ;p

haha!! ååh! den som kunne vært flat som en pannekake emoticon

men, ja! enig! det er jo litt koselig når den begynner å vokse!! samtidig som det er meget kjekt at den ikke gjør det mens det er hemmelig :P

Åh, godt å høre at det er flere som har det sånn.. man skal jo klare å bekymre seg over det meste nå for tiden! JA, det går faktisk av å ikke ønske seg flat mage..hehe :)

Jeg syns ikke at min mage er blitt noe flatere, men skulle ønske den ble mindre luftfyllt snart..

Back
Topp