"Krympefest"

carpus

Forumet er livet
Har dere hørt om dette? Er det noe som er veldig vanlig nå, eller var det før i tiden?
 
Personlig må jeg nok innrømme at jeg hadde blitt veldig skuffet om sambo hadde valgt å drikke med kompiser fremfor å være sammen med oss på sykehuset etter fødselen..[&:]
 
har hørt om det men er ikke praktisert her iallefall, sambo vil tilbringe all tid med oss når vi er på sykehuset, det samme gjorde han når mariell kom til, var på sykehuset 24/7 i 5 dager.
 
Aldri hørt om det ordet [8|]
Men jeg vet om flere mannfolk som har festet som en gal rett etter fødsel ...
 
Har ikke hørt om dette nei [8|]
Trur nokk ikke sambo fester rett etter fødselen nei! [8D]
 
Har aldri hørt om det jeg. Å sambo kan bare prøve seg med å gå ut å drikke istede for å være med oss på sykehuset. Kommer ikke på tale
 
Godt å se at det er flere som er enige med meg.. [:)]
 
Sambo har tydligvis hørt om dette og erter meg som en gal med at han skal drikke seg full etter fødselen.. Vet veldig godt at han ikke mener det, og at han aldri hadde kommet til å gjort det, men med mine hormoner klarer jeg å ta meg nær av det likevel.. [:'(]
 
Faren til mine to første hadde en guttekveld mens jeg var på sykehuset.... det har alle kompisene hans hatt også, og typene til venninnene mine.......syns det er ok jeg..... hehe
 
Har hørt om krympelag ja.. mannen her i huset må gjerne ta seg en fest etter fødselen.. kanskje ikke dagen etter fødselen, men i perioden vi ligger på sykehuset..det unner jeg han absolutt..[:D] 
 
For når hverdagen kommer.. SÅ er fest og moro med gutta UAKTUELLT..iallefall for er periode[;)]
 
 
 
Litt forskjellige meninger her ja, naturlig nok! [:)]
 
Sambo har fått festet så mye han vil i svangerskapet, og det får han fortsatt i 3 uker til. Men når fødselen nærmer seg ser jeg helst at han holder seg edru frem til fødselen er overstått og helst en liten stund etter det også. Det er han heldigvis innstilt på selv også da. [:)]
 
hehe.. sier ikke at jeg gir sambo frie tøyler altså[;)] Men tror han fester med skjønn.. ikke no vill festing. For tror alle mannfolk..uansett hvor barske de skal være sammen med vennene..innerst inne ønsker å være med babyen sin..
 
Men at alle guttene samles dagen etter fødselen, og tar seg noen øl på byen.. det er ikke så ille.. hehe[;)]
 
ORIGINAL: _Milla_

hehe.. sier ikke at jeg gir sambo frie tøyler altså[;)] Men tror han fester med skjønn.. ikke no vill festing. For tror alle mannfolk..uansett hvor barske de skal være sammen med vennene..innerst inne ønsker å være med babyen sin..

Men at alle guttene samles dagen etter fødselen, og tar seg noen øl på byen.. det er ikke så ille.. hehe[;)]

 
DET tror jeg også! [:)]
 
hehe.. de kommende pappaene kommer til å bli så mjuka at de kan smøres på brødskiva.. hehe[;)]
 
ORIGINAL: _Milla_

hehe.. de kommende pappaene kommer til å bli så mjuka at de kan smøres på brødskiva.. hehe[;)]

 
Hehe, bra sagt!
Han min er ganske myk fra før også han da.. tar til tårene hver gang vi ser ekstrem oppussing. [8D]
 
ORIGINAL: Enaj

ORIGINAL: Agrestic

Pappane får jo ikke være på sykehuset her, utenom de faste klokkesletta[:(] >Så han kommer til å ta seg en tur ut og ølle litt med kompisene mens jeg er på sykehuset. Men å ta helt av gjør han nok ikke. Jobb og komme på sykehuset når dørene åpner er 1 pri[:)]



Hææ, lever slike nonne-sykehus fremdeles ?? Hvor i alle dager er dette hen.. ?!?!

 
Rikshospitalet er faktisk temmelig strengt. Skikkelig nazi regime på besøk der.... og de skal være en av de fremste i landet. Hurra for Gro Nylander og MOR/BARN venlige sykehus..... de driter i far og søsken... Derfor jeg valgte Ullevål og hotell - liker å bestemme over mitt eget liv. Men i distriktene hvor det fins ett sykehus må man bare ta det som er....
 
Har vært borti fedre som har hatt krympefest ca. en uke etter at babyen har kommet til verden.. Har ikke noe problem med det hvis mammaen synes det er greit.. Det er ikke en reel problemstilling hos oss, sambo drikker veldig sjelden. Vi håper jo også på å få familierom på sykehuset i tønsberg etter fødsel. Det blir litt rart hvis vi ikke får det og han drar hjem for å sove.. Heldigvis kan han være på sykehuset nesten hele dagen fram til 21.30..
 
krympefest er da i forbindelse med russetiden? har ikke hørt det i samenheng med fødsel i allefall.-..
 
ORIGINAL: _Milla_

Har hørt om krympelag ja.. mannen her i huset må gjerne ta seg en fest etter fødselen.. kanskje ikke dagen etter fødselen, men i perioden vi ligger på sykehuset..det unner jeg han absolutt..[:D] 

For når hverdagen kommer.. SÅ er fest og moro med gutta UAKTUELLT..iallefall for er periode[;)]



 
D va som æ sku ha skreve d sjøl...koffer ska liksom ikke han få lov å feire litt liksom....æ unne nu min mann d i værtfall[:D]
 
Har hørt om det, men det e vel like greit at han tar det mens du e på sykehuset.
Heilt ræva om han prioritere å dra på fest etter at du e kommet heim vel[8|]
 
Har hørt om det,men jeg personlig syns ikke noe om det[:)]
 
sorry ass ,menjeg blir litt sjokka når jeg hører på dere jeg,det er helt greit at typen deres drekker og fester når dere ligger på sykehuset???greit for dere kasnkje ja,men hva når bf kommer på besøk dagen etter og stinker gammal fyll og skal kose med babisen,uææh stakkar de barna sier jeg bare.
må da kunne gå ann og sette babyn først og ikke skulle tilfredstille egne behov hele tia.
 
og alle har alkoånde dagen etter de har vært på fest,det er ikke til og komme unna,selv om man dusjer og pusser tenna aldri så mye!
 
er det mulig sier jeg bare ass,her igården kommer det ikke til og bli noe party før leeeenge etterpå,og finner jeg ut at sambo røyker igjen da får han sove på gjesterommet da samsoving med babyn blir uaktuelt  fordi krybbedød fortsatt er ett reelt faktum!
 
Back
Topp