Krykker :-(

Om Othman

Betatt av forumet
Nå har min bekkenløsning blitt så pass ille at jeg begynte å bruke krykker.
Jeg velget å jobbe 50% før selv om det var vondt å gå, men å være på jobb holder meg mer sosialt og jeg føler meg rett og slett BRA. Nå siden i går klarte jeg ikke å gå, selv om jeg bruker krykker, men å lofte beinet i det helle tatt er vondt. Ringte legen i dag og sa at jeg må ha 100% sykmelding frem over for at fysiotrapauter mente at jeg må ikke bevege på meg hvis det er vondt for det betyr at leddet er blitt slit og provosert.

Føler meg handikapet. i morgen er 17 May og ungene gledet seg som bare det og jeg føler meg hjelpløs. Tror ikke at jeg kommer til å vare ute. Synes synd på ungene.

Er det noen av August mammar som har bekkenløsning og bruker krykker??

Ja, jeg har bare ikke fått hentet de enda:( vet ikke om det hjelper noe men må prøve. Jeg har mest vondt foran i symfysen. Men også bak.

Jeg fikk krykkene av svigefar. Jeg har mest vondt også foran, når jeg går eller bevegge på meg når jeg legger.

Jeg bruker krykker hver dag, men passer på å prøve å bruke de hele tiden på dagtid, og heller klare meg uten på kvelden når lillegutt er hjemme. Gruer meg til i morgen jeg også, særlig med tanke på at det er 4 fridager fra barnehagen denne helga.. Vi får bare holde ut. Dette skal gå bra!

Kjenner det godt i bekkenet her og. Men det tøffeste er å bøye seg og løfte ting. Kan forsatt gå, og syns det er ok enn så lenge. Men å måtte ta frem krykker er nok marerittet. satser på å sykemelde meg mer og mer fremmover så jeg slipper at det går så langt :-) Håper du får det bedre ved å ta det med ro fremmover :-)

Takk jenter. Jeg var litt ute i dag men jeg sitter med sååååå mye vondt nå :-( jeg angrer på at jeg var ute i det helle tatt, men det viktigste at ungene hadde det veldig gøy med pølser og masse IS. Var ute da det regnet her i Oslo og fikk en ordentig dusj :-) :-)

Håper at det hadde fin 17 Mai feiring :salut

Back
Topp