Krykker

bea_

Elsker forumet
Idag må jeg krype til korset og få tak imeg krykker. Nå har jeg så symfyse smerter, særlig på kvelden så samboeren min må hjelpe meg bare jeg skal på do [:'(]
kjennes ut som det hele skal skli i fra hverandre, kniper beina igjen, men det gjør utroooolig vondt altså. Tårene har rent flere enn en gang [&o]

Tusen takk Frustert Frue. Håper på å bruke de minst mulig da, men jeg kan jo ikke rope på samboeren hver gang jeg må tisse....hehe...for det er ofte !! Håper det stemmer det jeg leser her inne ....at ca to uker før fødsel så minsker bekken smertene, for akkurat nå er det omvendt her [8|]

ORIGINAL: bea_

Tusen takk Frustert Frue. Håper på å bruke de minst mulig da, men jeg kan jo ikke rope på samboeren hver gang jeg må tisse....hehe...for det er ofte !! Håper det stemmer det jeg leser her inne ....at ca to uker før fødsel så minsker bekken smertene, for akkurat nå er det omvendt her [8|]

Ja det skjønner jeg.....
Da er det bedre å bruke krykkene ja[:)]
Jeg har aldri hatt problemer med bekkenet, så det kan jeg ikke svare på. Men håper virkelig for din del at det stemmer ja.
Uansett så er det ikke lenge igjen til babyen er ute[:D][:D][:D]

Uffa![&o]
Jenta mi på 6år måtte spring å hente mine krykker i går![&o]
Har hatt bekkenløsning siden 4.mnd,men i går slo helvette til[&:]
Har så vondt nå[:(] Ringte faktisk legevakta i går for jeg klarte ikke røre en cm på meg[&:]
Jeg er alene meg mine 2 jenter frem til den 9.april,å jeg har ingen familie innen 50mil som kan hjelpe meg[&o]

Lurer på om jeg skal ringe å høre om akupunktur i morgen[8|] Eller ett eller annet!!! Jeg MÅÅÅÅ ha hjelp!!

uff..vet hvordan du har det. Her har jeg hentet krykkene for noen uker siden og ikke angret et sekund..bortsett fra at jeg syns jeg får vel mye oppmerksomhet når jeg humper meg rundt ute[&:]
Men i dag er vi 35 uker kjære deg, så nå nærmer det seg slutten og godt er det![:)]

Jeg bruker det som trøst ja. Har hatt bekkenløsning siden uke 13, så begynner å bli lei. Har jo holdt det godt i sjakk med trening, men nå virker det som det endrer seg litt, for smertene har flyttet seg og er mere intense....så nå er det bare å telle ned. Åhhhhhh som jeg gleder meg !!!!!!!!!!!!!![:)][:)]

Back
Topp