Krykker og Ryanair

anines

Elsker forumet
Skal ut å fly med Ryanair om 14 dager, men sliter en del med bekkenet så er usikker på om jeg kanskje skulle tatt med krykker. Noen som vet hvordan det er med Ryanair? Det er jo et ganske sært flyselskap igrunn, og jm mente de hadde masse restriksjoner og var ganske strenge når det kom til gravide. Er 25 uker på vei når jeg reiser, så under de 28 hvor man må ha med papirer fylt ut av lege for å fly med de.

Uansett om noen her vet, så ville jeg ringt ja. Dumt å stå på flyplassen hvis det skulle bli problemer. Eller send en mail, så har du skriftlig svar også. :)

Hvis de er sære så hadde jeg tatt m brev fra lege uansett! Da jeg var 19 uker på vei fikk jeg så mange spørsmål av de ansatte på flyplassen om hvor langt jeg var på vei... De vet jo ikke, og kan nekte deg dersom
De tror det er "for sent"

Hvis de er sære så hadde jeg tatt m brev fra lege uansett! Da jeg var 19 uker på vei fikk jeg så mange spørsmål av de ansatte på flyplassen om hvor langt jeg var på vei... De vet jo ikke, og kan nekte deg dersom
De tror det er "for sent"
Fikk beskjed av jm at de ikke ga noe skriv, eller at det ikke var vits før uke 28 så lenge man har med seg helsekortet, for der står jo termin osv. Er ikke sånn at det synes veldig godt at jeg er gravid, så om de ikke ser det er det jo ikke noe å spørre om heller. Hvilket selskap fløy du med? Jeg reiste i uke 29 sist, var sikker på at jeg kanskje kom til å få noen spørsmål, men ingen sa noe heldigvis :)

Fikk beskjed av jm at de ikke ga noe skriv, eller at det ikke var vits før uke 28 så lenge man har med seg helsekortet, for der står jo termin osv. Er ikke sånn at det synes veldig godt at jeg er gravid, så om de ikke ser det er det jo ikke noe å spørre om heller. Hvilket selskap fløy du med? Jeg reiste i uke 29 sist, var sikker på at jeg kanskje kom til å få noen spørsmål, men ingen sa noe heldigvis :)

Husker ikke hva jeg reiste med jeg ;) jeg var ganske stor allerede i uke 19 da, og som nevnt var flere bort dor å høre hvor langt jeg var på vei. Nesten så det virker som de sjekket om jeg ga samme svar til alle ;)

Back
Topp