Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dorothy_1
Jeg kommer helst til og unngå og bruke di, Men er joh greit og ha di.... [:D]
ORIGINAL: Nepomuk
Måtte bruke krykker de siste 3-4 mnd. Ikke noe gøy! Brukte de nok litt for lite og slet meg nok også litt for mye ut pga flytting bl.a, og fikk straff for det etter fødselen. [&o] Trodde jeg var helt fin de første 2 døgnene (høy på lykkerus... [;)]) Men så kom jeg meg plutselig ikke opp av senga og måtte være på sykehuset i over en uke til... [&o]
Så mitt råd er: Ta det med ro!!! Du trenger alt overskuddet du kan få til fødselen og tida etter. Det er ingenting du MÅ gjøre nå, spør om hjelp. Jeg slet i 5-6 mnd etter svangerskapet også, og det tror jeg at jeg kunne unngått med litt mindre belastning i tiden før fødsel. Hver gang jeg følte meg bra gjorde jeg litt for mye og fikk vondt.
Da jeg var på sykehuset og hadde så vondt etter fødsel fikk jeg et sånn bekkenbelte. Det hjalp veldig og jeg skulle ønske noen (fysioterapauten) hadde tipset meg om det før. Får du noen behandling? Jeg fikk fra fysio i tiden før, men det hjalp egentlig ingenting. Fikk fra osteopat etterpå (etter 6 uker, kunne ikke starte før pga ting skal falle litt på plass der nede...) og det hjalp mye bedre!
ORIGINAL: LinnOgKent
Æsj så kjedelig da... Trøste deg emd at du ikke har mange ukene igjen!![:)]
ORIGINAL: carina82
Hallo frøken. Har du ikke fått henvisning til fysioteraput enda??? Uvudelig behandling, mange gode råd. Legen din bør henvise deg!
Akkepunktur kan også hjelpe. Trening i basseng.
ORIGINAL: Dorothy_1
ORIGINAL: carina82
Hallo frøken. Har du ikke fått henvisning til fysioteraput enda??? Uvudelig behandling, mange gode råd. Legen din bør henvise deg!
Akkepunktur kan også hjelpe. Trening i basseng.
Jeg skal spørre på neste kontroll....
Men er faktisk veldig usikker på om hvilke muligheter som er her....
Bor på en ganske liten plass, Men vi har I alle fall Fysioterapaut..
Jeg kommer helst til og unngå og bruke di, Men er joh greit og ha di....