Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kom bekkenløsninga så langt at krykker og "slider" til senga er henta ut nå.... Blæh!
Måtte siste tida gå fort!
Vis vedlegget 161544
Takk! <3 Håper for oss alle!Det håper jeg også!!dakar deg
![]()
Jeg visste ikke om slider engang jeg!Huffda! Jeg har brukt slider i sengen lenge og det er såååååå digg. Hadde det ikke vært for slideren, så hadde jeg satt fast i sengen
Får du noe behandling? Jeg var på vei mot krykker denne gangen også, men fikk prøve nåler. Det var redningen minanbefaler det på det sterkeste om det kunne ha hjulpet deg <3
Ja, takk og lov!Ånei, forferdelse :/ Men, vi er jo godt over halvveis iallfall! Håper tiden flyr
(PS! Neimen, se der er jo sklilakenet BMC har lengtet etter!)
Ja, syns virkelig det har tatt seg opp etter uke 12. Fra el til uke 12 tok det minst et par år. Men nå har tiden flyddJa, takk og lov!Tida har gått nesten litt skremmende fort, og jeg tror nok de neste 16 ukene går veldig fort de også!
![]()
Haha!![]()
BMC: Stikk innom hjelpemiddelsentralen! Eller sykehjem eller hva du har i kommunenHer låner Heimen (sykehjemmet) ut hjelpemidler
![]()
Skulle ikke like denne.. Off! Det hørtes virkelig ikke noe særlig utDa kom bekkenløsninga så langt at krykker og "slider" til senga er henta ut nå.... Blæh!![]()
Måtte siste tida gå fort!![]()
Vis vedlegget 161544
Takk! <3 Håper for oss alle!Jeg visste det ville komme, så det stod bare på tida...
Jeg visste ikke om slider engang jeg!Ikke før hu dama på Heimen spurte om jeg hadde behovet for det også
![]()
Jeg har fått henvisning til fysio, men har ikke rukket å få ringt etter time ennå (fy meg, jeg vet)
Hmm.. Visste ikke at nåler kan hjelpe på det? Jeg gikk med krykker fra uke 20 med storebror, nå er jeg 24+1.. Så jeg er jo veldig fornøyd med å ha klart meg 4 uker lengre denne gangen uten!D
Haha, kanskje jeg må det ja! Tenkte i alle fall i natt at jeg burde hatt sklilakenBMC: Stikk innom hjelpemiddelsentralen! Eller sykehjem eller hva du har i kommunenHer låner Heimen (sykehjemmet) ut hjelpemidler
![]()
Sant! Ukene mellom 6-12 spesielt var vel de lengsteJa, syns virkelig det har tatt seg opp etter uke 12. Fra el til uke 12 tok det minst et par år. Men nå har tiden flyddBare tre måneder til permisjon!
Hihi, fort gjort!Skulle ikke like denne.. Off! Det hørtes virkelig ikke noe særlig uthåper med deg at tiden går superfort mot juni Og fødsel!
Jøss, jeg får kanskje sjekke litt rundt!Jeg ELSKER slideren <3
Jeg endte opp med krykker med storebror og hadde sååå vondt. Denne gangen forsøkte jeg en manuellterapeut og han bruker hvertfall nåler. Hadde med henvisning til fysio, men fikk time hos manuellterapeut![]()
Jeg har vel egentlig smerter ifm bekkenløsning og ikke låsning som deg, men hør med den fysio du kommer til! Godt mulig de har annen genial behandling til deg![]()
Masse god bedring hvertfalldu har min dypeste medfølelse <3
Stikk innom og sjekk iallefall!Haha, kanskje jeg må det ja! Tenkte i alle fall i natt at jeg burde hatt sklilaken![]()
Er egentlig ikke plaget særlig med bekkenløsning, men hadde vondt i korsrygg, hofte og rompeområdet etter å ha stått på kjøkkenet og bakt ørt og fjørti pizzasnurrerSant! Ukene mellom 6-12 spesielt var vel de lengstemen tenk at det er tre mnd til permisjon!! Shit!!!
Hihi, fort gjort!tusen takk <3 <3
Jøss, jeg får kanskje sjekke litt rundt!![]()
Er bare løsning jeg har her også, men den er såpass kraftig at jeg sliter med å bevege meg allikevel..
Tusen takk, søte din <3 håper du slipper unna denne gangen!<3
Stikk innom og sjekk iallefall!jeg betalte ingenting for å låne den, og i beste fall slipper man å bruke den
men da har man muligheten iallefall
![]()
Bekkenløsninga som gjorde det ille i natt eller?
Håper tiden går fortDa kom bekkenløsninga så langt at krykker og "slider" til senga er henta ut nå.... Blæh!![]()
Måtte siste tida gå fort!![]()
Vis vedlegget 161544