Krykkedamene!

Embla35

Gift med forumet
Jeg trenger litt tips hvordan jeg skal bruke krykkene. Jeg har skjønt at man bør bruke de som staver, altså høyre fot og venstre krykk og omvendt. Men i hvilken høyde har dere krykkene? Føler at det funker best med å ha de forholdsvis lave.

Stå med armene hengende rett ned. På yttersiden av håndleddene har vi et lite benutspring/knoke. Håndtaket på krykken skal være på høyde med denne knoken. Altså på samme høyde som selve håndleddet.

Takk for kjempegod beskrivelse! Prøvde mine første skritt ut til bilen på jobb og hva skal jeg si?! Ikke vondt å gå med krykker :D

Pass så du ikke får betennelse i skuldre og albuer, det fikk jeg etter nummer to/i løpet av svangerskapet.

Stå med armene hengende rett ned. På yttersiden av håndleddene har vi et lite benutspring/knoke. Håndtaket på krykken skal være på høyde med denne knoken. Altså på samme høyde som selve håndleddet.
What she said...!

Takk for kjempegod beskrivelse! Prøvde mine første skritt ut til bilen på jobb og hva skal jeg si?! Ikke vondt å gå med krykker :D
Det er en helt ny verden... Men man må venne seg til det og, for er litt knot.. :-P

Back
Topp