krybbedød

Frøken Happy

Glad i forumet
sitter å gråter en skvett..er så fryktelig redd for å miste sebastian,vet ikke hva jeg skulle gjort...[:(] å miste det mest dyrebare man har..[:(]

jeg vet, tenker på det jeg og [&o] er så redd for at det skal skje henne no! men man kan ikke bruke livet på å engste seg heller - for det ække mye til liv [&:] 
Man får bare være glad for hver dag man har her på jorda, for hva morgendagen vil bringe vet ingen!

CARPE DIEM [:D]

ORIGINAL: Miluna

jeg vet, tenker på det jeg og [&o] er så redd for at det skal skje henne no! men man kan ikke bruke livet på å engste seg heller - for det ække mye til liv [&:] 
Man får bare være glad for hver dag man har her på jorda, for hva morgendagen vil bringe vet ingen!

CARPE DIEM [:D]

signerer[:)]

Uff og uff - skumle tanker! Ikke tenke slik... Men må si jeg er oppe på natta flere ganger for å sjekke at alt er bra med gullet. Måtte vi slippe å oppleve noe sånt...ever!

ORIGINAL: BabyMama

Uff og uff - skumle tanker! Ikke tenke slik... Men må si jeg er oppe på natta flere ganger for å sjekke at alt er bra med gullet. Måtte vi slippe å oppleve noe sånt...ever!

amen til det...sjekker flere ganger enda men i begynnelsen klarte jeg ikke legge henne i et annet rom en gang[:(]

Nei, gruer meg litt til hun skal flytte på eget rom. Men det må hun jo etter hvert. Kan ikke sove hos mamma og pappa til hun blir 30 heller... eller kan hun[:D]?

Må si at jeg tenker på dette selv innimellom... Og sender varme tanker til de som går gjennom en slik sorg.
Huff, det må bare være helt forferdelig!
Må sjekke Ben når han puster lydløst om natta selv, og sambo innrømte at han også gjør det.

Back
Topp