Krumspring på butikken...

*MissMe*

Gift med forumet
I dag var jeg på butikken alene med begge jentene og det skal ikke gjentas med det første..

A slang et stooort rekespann oppi handlekorga, spannet sprakk slvfølgelig og det fossa rekesaft over alle varene våre og på butikkgulvet...[&o][&o]
Tror dere jeg var flau eller??

Måtte jo skylle av alle varene når vi kom hjem, så gale var det...[:'(][:'(]

Fortell om deres butikkflauser!![8D]

ååå[:o] da hadde eg tatt nye varer oppi[&:][8D] hadde ikke tatt med meg varene m rekesaft over:P haha uff de er skjønne de små trollene våre, hihi..

ÅÅÅHHH FYYYYY!!!!!!![:'(][:'(][:'(] Rekelukt på alt? pyton! [&:]

Nei, har i grunn ingen butikkflauser.... forutenom den gangen kortet ikke fungerte når jeg hadde handlet varer for 2000 kr.............. lite moro å måtte forlate butikken da[>:]

Gå hele runden på nytt med sur 2-åring og trøtt baby som ville holdes på...

Tror dere er GALE!!!! Rekesafta skylte jeg av hjemme, mens den nå blide 2-åringen så barne-tv..[8D][8D]

ORIGINAL: *MissMe*

Tror dere er GALE!!!! Rekesafta skylte jeg av hjemme, mens den nå blide 2-åringen så barne-tv..[8D][8D]

ja OY, DET tenkte jeg ikke på[8D][:D] ganske vesentlig ja :P hoho hadde ikke gjort d samme jeg heller da nei

ORIGINAL: Tryll

ORIGINAL: *MissMe*

ja OY, DET tenkte jeg ikke på[8D][:D] ganske vesentlig ja :P hoho hadde ikke gjort d samme jeg heller da nei

[;)][;)][;)]

Hahahaha hufff!!! TO barn i butikken - ALDRI!!![8D]

Jeg og alis tok litt kvalitetstid i sted og dro på butikken sammen for å kjøpe snop til mammaen[8D]. Jeg visste at hun kom til åspørre etter snop og fant ut at jeg kom til å gi hun noen stk i en pose og så gi hun beskjed om at vi må betale først (har hittil gått relativt greit)[:D]. Men når jeg måkte oppi (fortsatt til meg[8|]) faller en bit på gulvet og snuppa skulle jammen meg hjelpe meg med den..

Og det var da hun skjønte hvor mye snop lå på gulvet[:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o]  dere kan forestille dere resten[&:][:o][8D]

hehe...

storebror her kastet ett glass maltekstrakt på butikken så det knustes da..flaut ja, med den guggen som fløt utover gulvet[8D] ellers er de veldig flink å åpne varene selv om de ikke har lov, har opplevd at yoghurter har fløtet utover i handlekurven,snuppa har spist på brunosten osv... [8D]

uffa æsj[:'(] er litt raske disse små...

Men skal fortelle hva som skjedde med oss i dag,
var på ikea, sykt mye folk og en liten gutt full av krutt i rompa, fikk gå sammen med oss, også skulle jeg bare hente noe mens sambo skulle passe på jonatan, snu hodet ett sekund så var han BORTE[:(]..... vi så han ikke!! og fikk helt panikk, der er det STORT altså og fullt av folk, vi løp rundt og ropte men så han ikke.
plutselig ser sambo han bortover en helt annen reol, så jeg løp og fikk tak i han...men fy fa.... det var ekkelt, aldri skjedd før!
jeg var helt kvalm og svimmel etterpå og måtte sette meg ned[&:]
tror jonatan skjønte alvoret også for snakket om det lenge etterpå "ikke løpe fra mamma og pappa" "mamma ikke bli redd"
neste gang må han sitte i vogna hele turen.

Back
Topp