kropslukt

Gravidetessa

Andre møte med forumet
Har et lite spørsmål. Er førstegangs gravid, og er 16 uker på vei. For en stund siden merket jeg at hele kropslukten min forandre seg. Jeg lukter sykdom! Av alle klær og jeg kjenner det hele tiden og blir litt kvalm av det. Andre kjenner det også. Må vaske klærne mine og sengetøyet hele tiden. Dusjer 1 gang for dagen men har lyst og dusje hele tiden for denne lukten tar liv av meg! Har aldri hørt om dette før. Normalt?

Har inte upplevt det själv.
Luktsansen kan plötsligt bli skärpt när du är gravid - och då upplever man gärna nån märkliga odörer...:-)

Uff det hørtes ikke behagelig ut. Jeg har ikke merket noe slikt men luktesansen har jo endret seg.

Men kjæresten kjenner det også, det som er rart :/

Det kan ikke være han som lukter da (",) Litt flåsete, men her orker jeg ikke lukta på mannen innimellom. Har så vanvittig luktesans, og det er helt slitsomt. Merker mine egne lukter bedre og, men jeg tror ikke den har forandra seg, bare at jeg kjenner den fortere.

Nei for han sover på sofaen og eg på soverommet og kjenner lukten når eg våkner men i stuen er lukten helt fin :p

Føler ikke jeg lukter sykdom :p men føler sterkere og mer inntens svettelukt fra meg da! :p

Uff, hurra jeg er ikke alene !!! :p Her må å ALT av sengetøy vaskes 1-2 ganger i uka og jeg dusjer 2 ganger om dagen, morgen og kveld. Dette må å mannen igjennom ! Men her er det han å alle andre som lukter. Jeg kan ikke gå inn på soverommet etter at jeg har stått opp og da vært å dusja uten å stå å brekke meg foran do eller rett og slett kaste opp. Veldig slitsomt, men luktesansen skal gå ned etter fødselen. At vi ikke lukter så mye som nå.

Back
Topp