• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

kroppsvisitering av 6åring

bondekone

Forumet er livet
en 6årgammelt barn ble kroppsvisitert på flyplassen
http://www.dinside.no/867541/kroppsvisiterte-seksaaring

Hva mener derre om dette?
Forstår at barne kajse ble redd spesielt når en lærer barna at en ikke ska la fremmede ta på seg og etc. Er det vist å kropsvisitere når de alt har blitt scannet slik at en ser alt og ingenting vises der?

Noen foreldre kan nok finne på å bruke barna sine for å smugle f.eks[&:] så ser ikke noe galt i at de også kan bli kroppsvisitert, så fremt det blir gjort på n måte som ikke er for skremmende for barnet..

Min sønn ble kroppsvisitert på flyplassen i Istanbul i januar i år. (5 år) Han reagerte ikke noe spesiellt på det. Jeg sa bare til han at de måtte sjekke han siden det pep når han gikk gjennom scanneren. De tok en kjapp sjekk på min 2 år gamle datter også, og det var ikke like populært. Hun synes det var skummelt, og begynte å gråte.
Så min mening er at det er helt greit å kroppsvisitere barn, man vet aldri hva foreldrene har funnet på. Selv om min datter begynte å gråte, gikk det fort over. Hadde aldri sagt nei til å la de sjekke henne heller.

ORIGINAL: M3rl0t

Noen foreldre kan nok finne på å bruke barna sine for å smugle f.eks[&:] så ser ikke noe galt i at de også kan bli kroppsvisitert, så fremt det blir gjort på n måte som ikke er for skremmende for barnet..

Sign!!

Fins mange syke mennesker i verden, som bruker barna sine til å smugle diverse. Så ja, selvfølgelig skal man kunne kroppsvisitere barna på lik linje som voksne!

Det finnes flere eksempler på at barn er blitt brukt til å smugle f.eks narkotika. Så det kan være svært nyttig å kroppsvisitere et barn. Men den som utfører visiteringen bør jo selfølgelig skjønne at det er et barn man har med å gjøre, og jobbe deretter.

I utgangspunktet synes jeg ikke det høres så fælt ut altså [8|] Ikke synes jeg det så fælt ut heller. Synes faktisk det er verre at foreldrene legger videoen ut på youtube. En video av sin egen datter, som de selv mener er i en sårbar situasjon [:-] Ironisk...

Ser virkelig ikke hva som var problemet her.. Sikkerhet først!! Herregud[8D][8D]

Ser absolutt ikke problemet. Synes at vaktene bør være litt mer overbærende mot barna da, forklare de hva de skal gjøre og hvorfor, samt at en annen voksen barnet stoler på skal få være med. 

Amalie ble også kroppsvisitert her før jul, var akkurat ett år, jeg måtte holde henne sånn ut med strake armer, hehe, syns det var morro vi da, hun skjønte ikke så mye [:D]

Er nok desverre mange som utnytter sine barn til smugling, samme som mange som lærer barnene stjele fra barnevognen.... [&:]

Trollet her ble visitert tidligere i år. Bare tilfeldig utvalgt.. Og det var i Norge.

Den amerikanske moren kan jo ikke være helt god. Det er hennes feil at barnet evt følte seg utilpass. Og hun burde i hvert fall ikke stå på sida å filme, for så å legge det ut på youtube, så resten av verden kan se.. Teit dame! [8|]

Back
Topp