Kroppstemperatur

KineM

Flørter med forumet
Hei!
Vesla blir 4 uker i morgen, og jeg har hatt litt startproblemer med amminga. Jeg har nok melk, så jeg har fullamma hele veien, men har hatt en betennelse og blir nå behandla for sopp. Jeg lurer på hvordan kroppstemperaturen deres er nå i barseltiden? Min går veldig opp og ned.. Jeg er livredd for å utvikle en ny betennelse. Temperaturen kan gå helt opp til 37,8 plutselig, og da blir jeg svett.. Men så blir det liksom ikke høyere. Brystene er ikke røde, men jeg kan ha litt verking innimellom.
 
Så leit at du har hatt litt startproblemer, jeg hadde det også med første datteren min. Og vet hvor tungvint det kan være.
Blir både du og baby behandlet for sopp, vet noen leger glemmer å gi resept til baby, så smitter det på nytt fra baby til pupp. Viktig å behandle begge samtidig. Jeg trodde jeg hadde det, men viste seg at jeg hadde reynolds fenomen istedenfor. Det gir like symptomer.

Jeg føler meg ofte veldig varm uten at jeg har tatt temperatur eller at det føles ut som feber. Ofte føler jeg meg varm når jeg har ammet mye og det virker som melkeproduksjonen er i for fullt. Svetter også ganske mye, noe jeg ikke gjør til vanlig. Hender jeg må skifte på senga hver dag...

Jeg har også litt verk innimellom i brystene, spesielt hvis det har gått litt tid mellom amming eller jeg har blitt kald på brystene eller bena.
 
Ja, det er ikke lett å få til amming, har strevd mye selv. Min kroppstemperatur har også vært litt mer ustabil, men nå synes jeg det er blitt litt bedre. Blir fort varm, mens brystet må jeg derimot holde varm med ammeinnlegg av ull når jeg er ute.
 
Back
Topp