Kroppstemperatur

Electra07

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Heihei... jeg lurer bare på om noen vet om kroppstemperaturen nå er høyere enn normaltempen før man ble gravid? Evt ca hvor mye? Vet den stiger i starten, men holder den seg høyere hele veien? Er 15uker i dag og både meg og prinsessa på 2 ser ut til å brygge på influensa... jeg målte 38, 1 nå, men normaltemp. før graviditet er 36.5.. men hr ikke kommet på å sjekke normaltemp i svangerskapet.. sitter under teppet og fryyser og har vondt i hele meg, mens vi hoster og harker om kapp... typisk vår flaks at mannen offshore :( synessyndpåsegselv!! :P....

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app

Jeg vet ikke hva som er normalt, men måtte sjekke på meg selv, og den var som den pleier.

God bedring til dere begge, får håpe det er noe kortvarig.

Har ikkje peiling... Masse god bedring til deg og jenta di :)

Nei det har jeg ikke peiling på.
Masse god bedring til dere begge :)

Takk for svar :) samme dag som jeg hadde tenkt å ringe legen å snakke ang. Vaksinen så slo det til...så da får det bare være :P... bare håper det gir seg før oul 8feb og syden uka etter :) men kjenner jeg trengte ikke dette på toppen av full jobb, ryggproblemer og midlertidig alenemammatilværelsen....*klageklageklage* :P

Fant endelig noe etter en del googling ang basaltempen. " Hvis du er gravid, kan du forvente at BBT til å forbli høy for din første trimester, eller om lag 12 uker. Etter dette, vil det falle ned igjen til pre-eggløsning baseline. "
hentet fra: http://helsenet.info/11/2012/04/hvo...skapet-en-kvinnes-basal-kroppstemperatur.html

Så da vil jeg jo nesten tror at tempen min i frisk tilstand vil ligge på 36.5 som før jeg ble gravid når jeg er 15uker.... jaja , er uansett ikke helt frisk, men skal huske å måle normaltempen når dette gir seg igjen :P

Back
Topp