Kroppstemperatur på bærtur

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Flere her som sliter med plutselige hetetokter, for så å plutselig fryse halvt ihjel, for der igjen bli helt normal ? Er så sykt travelt.. Ligger for øyeblikket i fosterstilling under et pledd og hakker tenner fullt påkledd mens mannen går rundt i tskjorte.. Hva skjer ? Svetter også mye på natten, men blir aldri skikkelig varm, er bare mye vann som kommer liksom, på armer og legger og de merkeligste plasser :p

Merker ikke så mye til det når jeg er våken, men svetter enormt mye om nettene! Våkner helt klam/våt, og har bytta sengetøy 3 dager på rad :p

Merker ikke så mye til det når jeg er våken, men svetter enormt mye om nettene! Våkner helt klam/våt, og har bytta sengetøy 3 dager på rad :p

Merkelige greier, for jeg svetter aldri sånn at jeg blir våt når jeg er våken, så det som kommer om natta er jo alt vannet som kom, men dette med at jeg koker over/fryser ihjel forstår jeg virkelig ikke.. Nesten sånn feberfakter bare at formen er helt fin ellers :p

Jeg sleit med det slutten av graviditeten, mennhar heldigvis gidd seg litt nå etter en uke:-)

Jeg sleit med det slutten av graviditeten, mennhar heldigvis gidd seg litt nå etter en uke:)

Godt å høre :) Nå er jeg ikke gravid lenger, og dette har kommet nå den siste uka, men får bare håpe det snart gir seg :)

Jeg svetter noe sinnsykt på natta... Våkner og er helt våt og seng og sengetøy er også gjennomvått, men fryser på dagen... Før jeg ble gravid frøs jeg alltid og mannen holdt på å renne bort. Under svangerskapet steg nok kroppstemperaturen flere hakk for jeg var veldig varm og han frøs... Klarte ikke varme på i huset... Nå er jeg tilbake til å fyre i ovn, pakke meg inn i tepper og fortsatt fryse, men på natta.... Renner over på alle kanter...

Flere her som sliter med plutselige hetetokter, for så å plutselig fryse halvt ihjel, for der igjen bli helt normal ? Er så sykt travelt.. Ligger for øyeblikket i fosterstilling under et pledd og hakker tenner fullt påkledd mens mannen går rundt i tskjorte.. Hva skjer ? Svetter også mye på natten, men blir aldri skikkelig varm, er bare mye vann som kommer liksom, på armer og legger og de merkeligste plasser :p

Sniker fra mai:-) jeg fikk det sånn med førstemann, jeg hadde brystbetennelse:/ fikk det faktisk to ganger, og andre gangen begynte det sånn du beskriver, før det ble sterkere og sterkere feber og selve smertene i brystene kom. Nå kan det jo hende det er noe annet hos deg da, hvis ammingen ellers går greit:D

Jeg svetter noe sinnsykt på natta... Våkner og er helt våt og seng og sengetøy er også gjennomvått, men fryser på dagen... Før jeg ble gravid frøs jeg alltid og mannen holdt på å renne bort. Under svangerskapet steg nok kroppstemperaturen flere hakk for jeg var veldig varm og han frøs... Klarte ikke varme på i huset... Nå er jeg tilbake til å fyre i ovn, pakke meg inn i tepper og fortsatt fryse, men på natta.... Renner over på alle kanter...

Akkurat sånn er jeg også ! Mannen svetter ihjel og jeg fryser ihjel :p Jeg var også veldig varm, for alt av varmekabler osv måtte bare av, men nå er alt på igjen :p Skjønner bare ikke denne greia med å fryse så jeg hakker tenner og koke over om en annen..

Sniker fra mai:) jeg fikk det sånn med førstemann, jeg hadde brystbetennelse:/ fikk det faktisk to ganger, og andre gangen begynte det sånn du beskriver, før det ble sterkere og sterkere feber og selve smertene i brystene kom. Nå kan det jo hende det er noe annet hos deg da, hvis ammingen ellers går greit:D

Huff, håper det ikke er noe sånt! Men jeg har heldigvis ikke feber da, og heller ikke vondt i brystene, så satser på det ikke er det :)

Sliter med det samme også, er spesielt kald på morgenen. Det viktigste er å ikke fryse lenge for min del, må passe på brystene ;)

Back
Topp