Kroppsrens

Pivi

Elsker forumet
Hei! Jeg har pleid å ta en detox-kur ( Bio drain fra helsekost) to ganger i året, for å rense kroppen. Noen som vet om det er skadelig/lite lurt å ta en rensekur mens man er gravid?? Ser ikke helt hvorfor det skulle vært skadelig.. Det er jo bare naturlige urter du tilfører kroppen som hjelper til med å fjerne avfallsstoffer i systemet..[8|]

Fant svaret på nett.. Anbefales ikke for gravide.  Da venter jeg bare noen uker[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Pivi

Fant svaret på nett.. Anbefales ikke for gravide.  Da venter jeg bare noen uker[:D][:D][:D]

vil tro det er fordi det kan sette igang fødselen i samme grad som stor mengde avføringmiddel.

ORIGINAL: Catrine2

ORIGINAL: Pivi

vil tro det er fordi det kan sette igang fødselen i samme grad som stor mengde avføringmiddel.

Slo meg at det kansje er fordi avfallsstoffene kan komme inn i morkaka eller no sånn
- eller at en "renser" babykroppen for noe h*n skulle hatt av næring[8|]

Men husker ikke hva det var det jeg leste om saken.. trodde det var noe i den dur, jeg[8|]

Ja, det hørte jeg snakk om ja.. Og det er ikke interessant!![&:][&:][:D]

Så bra da fikk jeg svaret på det...
Har lurt på det selv.
Gleder meg til jeg kan ta en sånn kur ja.
Kombinert med masse trilleturer i mai så blir det vel bra vil jeg tro.
Men lurer på om man kan ta det mens man ammer??
Sto det noe om det der??

Sto bare at det ikke egner seg for gravide og barn under 1 år... ! [8|]

Ja ,vent med den kuren ! Det er mange naturlige urter som kan være "skadelige" for gravide

Back
Topp