Kroppslige forberedelser før fødsel

Mini4

Flørter med forumet
JuniJubel2021
Hva gjør dere? Shaver dere underlivet før fødsel? Neglelakk? Frisørtime? Spa? :)
 
Jeg er ukomfortabelt hårete og vil helst frisere meg litt nedentil, men så sies det at det ikke nødvendigvis er så lurt da det lettere kan oppstå infeksjoner dersom man tilfeldigvis må ta keisersnitt. Jeg kommer nok til å stusse kraftig, men ikke intimbarbere.

Neglelakk, frisørtime etc. dropper jeg. Så ut som et blekt lik sist jeg fødte, en ny frisyre og røde negler vil neppe hjelpe :laughing002:laughing001
 
Tenkte å farge øyevippene men finner ingen i nærheten som har ledig time denne uka, så ser mørkt ut. Gjorde det sist og fikk nappet bryn. Var en time på massasje når jeg hadde første dagen i permisjon. Blir vel litt frisering nedentil så det er kortere ihvertfall, men står nok over barbering siden det ikke er anbefalt.
 
Pga. fare for sykehusinfeksjoner i ev. sår etter shaving er det anbefalt å ikke shave seg de siste to ukene før fødsel :) Frisør og manikyr/pedikyr for å se bra ut; det klarer jeg å styre meg for, har allerede funnet drømmemannen, så ikke vits :hilarious: Spa; ja takk, men kun for egen velvære :happy:
 
Barberer meg som normalt, men doller meg ikke opp til fødsel nei :) Ser ut som et takras etterpå uansett :hilarious:
 
Tenker jeg tar sånnt litt etter fødselen. Deilig få litt egentid og duling etterpå!
 
Egentlig ikke gjort så mye, stelt føttene selv å lakka de litt freshe bare:) sto så tydelig at shaving nedentil skulle man ikke gjøre de siste 4 uker så da har jeg droppa det, ser ikke noe uansett så hadde sikkert sett værre ut om jeg gjorde et forsøk nå
 
Back
Topp