Jeg merker jeg har gått opp noen cm rundt både hofter og lår. Jeg forstår at man går opp rundt hofter pga bekken og mage og liv er jo en selvfølge, men stusser litt over at man går opp rundt lårene. Er dette normalt??, og går kroppen tilbake til det normale etter fødsel? Er 16+3 og kun gått opp 2 kg, så cm jeg sliter litt med. Spiser kun sunt og drikker kun vann, så kan ikke se at jeg gjør noe annerledes enn før graviditet heller.
Jeg er normalt ganske tynn, 180 høy og bruker str. 26 i bukser. Må innrømme at jeg er litt redd for å ikke få tilbake kroppen min igjen etter fødselen
Jeg er som dere kanskje skjønner førstegangsgravid og bekymret over alt som skjer både med meg og lillebebis. Jepp, og litt forfengelig vedr. kropp også kanskje, men men, sånn er det nå bare
Jeg forstår jo at det viktigste nå er at den lille i magen vokser og har det bra 
Jeg er normalt ganske tynn, 180 høy og bruker str. 26 i bukser. Må innrømme at jeg er litt redd for å ikke få tilbake kroppen min igjen etter fødselen