Kroppens forandring under graviditeten.

Puppene ble en str større:)

Det meste forandret seg egentlig, hehe. På godt og vondt ;-) Men det som overrasket meg mest var at jeg gikk ut 10cm rundt brystkassa pga presset på ribbeina, og at det fremdeles er sånn etter 6 mnd.

Puppene har nok forandret seg en del både i forbindelse med svangerskap og amming. Men det er vel også det eneste, tror jeg.

Ikke så mye, egentlig. La på meg 20 kg og har fortsatt 8 kg å gå ned. Samt at jeg var godt trent da jeg ble gravid sist, bekkenløsning og ryggproblemer forhindret meg fra å begynne på igjen før det hadde gått 10 mnd. Og etter en mnds tid fikk jeg problemer med et kne og ga opp. Så jeg frykter jeg går opp enda mer denne gangen. Men det er jo ikke akkurat kun pga svangerskapet da. Med samme trening som før tror jeg at jeg hadde sett ganske lik ut nå som før baby.

Brystvortene og underlivet. Føler jeg har hovnet opp nedentil både inni og utenpå

Fett hår! Hadde så vidt fått vasket det før det ble seigt og ekkelt.

Ellers var det ikke så mange forandringer før etter fødselen.

Brystvortene mine er blitt gigantiske og mørke :p

Også er jeg kjempe tørr i huden .

Utenom det så er ikke så mye forandret dette svangerskapet, meste skjedde I første for 5 år siden :)

Nipplene har blitt større. Jeg har blitt litt rundere i formene. Men det som irriterer mest er at musklene i både legger, ben og armer blir fort akutt slitne. Jeg var godt trent før svangerskapet, nå er det ufattelig tungt å bare massere mannen eller ta meg en tur til butikken.

Back
Topp