kroppen

hhennes

Forumet er livet
er inne på oktoberforumet å kikker av og til siden tuppa ble født tidligere..
de har laget en tråd om magen..

Jepp, har noen flere kilo ennå jeg å.. Å det virker som alle henger fast på magen... [:o] hoff, syns ikke noe hjelper, verken å passe på hva man spiser el mosjon.. Åsså har jeg også et enormt søtsug..[:-]

Jeg er fornøyd jeg[:D] Ingen strekkmerker og gått ned alle kg + litt ekstra

er ikke klar i det hele tatt... har maaaaange kilo igjen... så kanskje neste sommer....

jeg har og minimalt med strekkmerker-så det kunne jo vært verre selvfølgelig.
men likevel.. må bli flinkere å trene.

je har gått ned de 16 kilo je la på meg + ett par ekstra, men er absolutt ikke fornøyd med vekta.. men sommer'n kommer om je er klar eller ei, så je får gjøre det beste ut av det :) je ammer enda, gir litt grøt på kveldene nå men ellers bare pupp, je merker at je er ekstremt sulten hele tiden, lysten på NOE er der døgnet rundt [:'(][:)]

ORIGINAL: #Åsen#

er ikke klar i det hele tatt... har maaaaange kilo igjen... så kanskje neste sommer....

jepp[&:]

aldri hatt bikini kropp så det så... men jeg har fortsatt 7 kg igjen men jeg har allerede vært i bikini på babysvømminging så jeg kommer meg iallefall inn i bikinien jeg hadde. Lite hurra for det da...

=)

Merethe

Kroppen min kommer aldri til å bli bikiniklar igjen, har alt for mange strekkmerker :(

Jeg er egentlig ganske så fornøyd med kroppen og magen min. Den er ganske så flat igjen, ingen strekkmerker. Har igjen noen få kg til matchvekta, bare[:)]

ORIGINAL: *Høna*

Kroppen min kommer aldri til å bli bikiniklar igjen, har alt for mange strekkmerker :(

ikke min heller [:(]

Oj, er akkurat som meg, jeg bare hungrer etter søtt, og jeg er konstant sulten... Jeg går nå og IKKE spiser søtt, og det føles nesten som jeg er på rusavvenning, slik har det aldri vært før... Jeg er også konstant sulten, selvom jeg spiser fullgod midfdag og av og til så jeg blir for mett, er jeg sulten på noe søtt eller sulten på mat bare 15 min etterpå...

Drikker masse vann, men det hjelper ikke det heller... Jeg veier nå 80kg, og burde være på 65 :(

ORIGINAL: awenka

er inne på oktoberforumet å kikker av og til siden tuppa ble født tidligere..
de har laget en tråd om magen..
virker som de fleste er fine og klar for sommeren..

usj..min kropp eller mage er ikke klar for noe bikini:(
er fortsatt 5kg pluss enn jeg var før jeg ble gravid..
har et stort søtbehov og er konstant sulten..
andre i samme situasjon?

Likt som deg bare 10kg mer enn før jeg ble gravid [8D]

Ser mørkt ut for meg også.. Orker nesten ikke trene, og må ha sjokolade hver dag.. Gikk ned 10 kg etter fødselen, og etter det har det stådd stille, forståelig nok :p
Har bare få strekkmerker, og de bryr jeg meg ikke om!

ORIGINAL: Gina84

Er heller ikke klar for sommeren,har gått ned det jeg la på meg under graviditeten,men har fortsatt nesten 10 kg igjen før jeg blir fornøyd tror jeg[&:]

Jeg også[:-] skal på den superdietten nå å så blir det karbo diett like etter håper og få av noen kilo da[:-]

Back
Topp