Kroppen på lading....

arw1

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Ja slik føles det ut i allefall!!
Eier ikke energi om dagene. Vil bare ligge, og helst sove :p
Har også fått skikkelig harde kynnere nå. Noen ganger hvis jeg røyser meg opp rett etter en kynner, kjennes det seriøst ut som lillebror er på tur å ramle ut :D

Bare 4 uker+6 dager til termin, men han er hjertlig velkommen om en 3 ukers tid altså ;)

Prøver så godt jeg kan, men så er det jo liksom alt man skulle ha gjort da :p
Og den dårlige samvittigheta når huset er akkurat like skittent på kvelden som når du sto opp....selv om du hadde store planer om å gjøre noe med det...

Har akkurat samme følelsen, etter jeg passerte uke 35 på søndag har jeg hatt null energi. Ble nesten litt stolt i dag når jeg slang på en klessvask liksom :P Å det er tirsdag, å det betyr vaskedag, men hvor er energien? :P Mannen er heldigvis flink til å ta husarbeid da :)

Jeg føler meg akkurat på samme måten!!! Er 36+5 i dag og kjenner at ting blir tyngre fra dag til dag!!! Snart i mål heldigvis...

Godt å høre at jeg ikke er alene !! Selv om jeg skulle ønske at det var noen som hadde litt energi å avse til meg ;)

Det er vel egentlig bare å prøve å nyte den siste tiden. Babyen kommer vel om huset er strøkent eller ei :)

Kjenner meg veldig igjen! det beste er vel å lytte til kroppen, og å hvile mens man kan. Her sover jeg en times tid på dagen omtrent hver dag før snuppa kommer hjem fra barnehagen, og det gjør utrolig godt!=)

Oh yes, samme her!! Skjønner ikke hvordan jeg kan bli ferdig om jeg skal fortsette i dette tempoet :P Når ungene er i bhg (2 dager i uka) sover jeg bare og slapper av, prøver å rydde og være litt mer fornuftig når ungene er hjemme (da må jeg jo holde meg våken også ;))

Jeg oxo føler meg ferdig nå :/ husarbeid er det ik mye jeg orker, vil helst ligge å slappe av å ta D helt med ro:) jeg lager middag til familien og gjør lekser med unga om dagen :) jeg gleder meg veldig til lille prinsesse Maiken kommer nå slik at jeg orker å finne på litt mere med unga som å reise på fasiliteter og at vi kan gjøre noe sammen som en familie;) familie betyr absolutt alt for meg ;)

Drar fram tråden igjen, da jeg mottok en gooood dose overskudd i dag :)
Har vasket rundt kjøkkenet (stort sett).
Kjøleskapet er vasket, stekovnen skuret, matskuffer og skap ryddet og vasket. Vaskerommet er og ryddet og organisert litt bedre. Inviterte familien på pizza i ettermiddag. Varsuuuuperkoselig ❤
Nå i kveld har jeg også endelig begynt å pakke fødselsbagen.
Nå skal jeg snart finne senga og legge meg inntil verdens fineste 4 åring.
Mannen er på hytta og på jakt i helga.
Sliten nå, men godt å ha hatt en dag med en god dose overskudd :D

Drar fram tråden igjen, da jeg mottok en gooood dose overskudd i dag :)
Har vasket rundt kjøkkenet (stort sett).
Kjøleskapet er vasket, stekovnen skuret, matskuffer og skap ryddet og vasket. Vaskerommet er og ryddet og organisert litt bedre. Inviterte familien på pizza i ettermiddag. Varsuuuuperkoselig ❤
Nå i kveld har jeg også endelig begynt å pakke fødselsbagen.
Nå skal jeg snart finne senga og legge meg inntil verdens fineste 4 åring.
Mannen er på hytta og på jakt i helga.

Sliten nå, men godt å ha hatt en dag med en god dose overskudd :D

Hørtes herlig ut med en dag med overskudd, håper det vedvarer for deg :) Og så mye du fikk gjort, matskuffer og skap synes jeg er noe herk, spesielt nå med magen i veien :P :)

Back
Topp