Kroppen min

Barn_2

Glad i forumet
trenger en real omgang med pleie...
Det knirker,  knaker og knekker og det syns jeg var grådig tidlig he he

Jeg ønsker meg MASSASJE til morsdagen[8D]

Har kjøpt en goooood massasje ojle, men er vel litt mye for langt å forlange at gubben skal massere meg i kveld siden han var oppe stort sett hele natta på do[&:]

Meeeen kroooopen min treeeeenger det så sååååårt[:-]

Har dere vært til noe god massasje etter fødselen da? Sånn full kroppsmassasje?[:D]

vært på spa sponsa av jobben :-) men valgte ansiktsbehandling siden kroppen er så deigete [8D][8D]

Oh yes! Var ganske tidlig, kanskje 10 uker etterpå. Tulla var veldig urolig i starten, og måtte vugges og bæres konstant. Hadde så vondt overalt. Men etter en full kroppsbehandling var jeg som ny. Var også på spa i egypt, full behandling i tooooooo timer [:D] det var nice det!
Det hjelper så utrolig godt å få løst opp i de stive musklene - skulle vært på resept for slitne småbarnsforeldre [:-]

Min er også helt dau., fytti katta 20 år og helt ferdig, haha[:D] Neida, men jeg kjenner at jeg skal unne meg noen timer med behandlig om ikke så alt for lenge. Ellers så starta jeg med å ta sol i går, det var rett og slett herlig. Tenker det skal bli godt med et lite grunnlag før sommeren[:)]

jeg fikk gavekort til jul av "ungene", men har ikke brukt d enda, tror jammen eg skal bestille meg den massasjen neste uke[:D]

ORIGINAL: Nann

Ønsker meg ny kropp!

Jeg å... he he :)

Men litt ny kropp kommer til sommern ;)
Har begynt å trene zumba hjemme i stua i dag så satser på å opprettholde det så en kan få en fastr og fin kropp til sommern.
Jeg sliter ikke med kiloene, men med en utroooolig slapp kropp :(
Må strammes opp, få sprettrompa tilbake osv ;)

jeg var på "den store avspenningen" - SPA-behandling, 120 minutter, åååå, det var rådeilig :) Fikk i julegave av mannen, fliiinke mannen [;)]

Hehe nei, men Mannen min er en racer på å massere!!! Han er flink, så slipper å dra ut noen veil [:D]

Jepp, jag var på sån aromaterapi idag...härligt!!! [:)]

Jeg fikk det av gubben i bursdagsgave i fjor (etter fødselen til storebror). 3,5 timer med ren ogskjær nytelse[:D]
Var så ufattelig deilig, og verdt hver krone[:D]
Gubben er veldig snill og gir meg masasje om jeg ber om det (som regel). (Han får gjerne en tilbake også[;)]).

Men tror ikke jeg får noen verdens ting til morsdagsgave i år heller[&o]

Back
Topp