Kroppen min på TV 2 :)

Jeg skal ha gubben til å se neste gang, for han påstår han har stålkontroll på det der, og det tror jeg ikke på.

Min og! Første ungen var et "uhell"
Han mener selv han slakket av fordi han ønsket barn. Sist el merket jeg han bommet litt. Så jeg er veldig spent nå :p

Bra de skal snakke om det:) har aldri brukt det som en prevansjons metode, men jeg ble faktisk gravid når jeg en gang hoppet av lenge før svingen;) vi fulgte bare med og hadde kun sex med kondom rundt el. Denne gangen glemte vi det og jeg kom på det lenge før og hoppet av. Jammen har jeg ei lita jente på snart tre som resultat av den kvelden:p

Jads det er et nyttig program... For all del, ble bare litt sjokkert av hennes sexundervisning til barn på nrksuper... Så jeg personlig syns hu er alt for drøy...
Synes denne var flott jeg. Ungene elsker den. Her i huset kaller vi en spade for en spade. 7 åringen viste det meste fra før, "mamma jeg vet da det, damer har tissehull, babyhull og rompehull"

Synes denne var flott jeg. Ungene elsker den. Her i huset kaller vi en spade for en spade. 7 åringen viste det meste fra før, "mamma jeg vet da det, damer har tissehull, babyhull og rompehull"

Jada 7 åringen her er også godt informert og spaden er jo en spade her og :p men jeg forklarer og snakker med henne selv framfor at en dame med dildo og sexdukke skal vise henne noe ;)

Mannen her nekter å se på programmer med hun programlerdern etter at hun viste bæsjen sin på tv! Nå synes han hun er så ekkel. Hahah! Der gikk grensa hans ;)

Jada 7 åringen her er også godt informert og spaden er jo en spade her og :p men jeg forklarer og snakker med henne selv framfor at en dame med dildo og sexdukke skal vise henne noe ;)

Uff, hadde ikke likt det jeg heller. Uansett så sier du flere ganger at dette er slik du personlig føler om måten å lære bort på, og jeg ser ikke poenget med å diskutere på personlige preferanser.

Uff, hadde ikke likt det jeg heller. Uansett så sier du flere ganger at dette er slik du personlig føler om måten å lære bort på, og jeg ser ikke poenget med å diskutere på personlige preferanser.

Takk :p haha... Følte jeg bare ga min personlige mening selv men måtte lese igjennom her for å sjekke om jeg hadde sakt noe feil...

Back
Topp