Kroppen min *OBS! syteinnlegg*

Ivara

Forelsket i forumet
Stakkars kroppen min har virkelig fått kjørt seg de siste 1 1/2 årene ja, og det merkes så til de grader nå! [&:]

Hadde jo siste fryseforsøk i mars og etter det har det bare vært kaos med denne kroppen.
- Har lagt på meg 6 kilo uten å endre kosthold eller aktivitetesnivå, dette til tross for at jeg ALDRI før har hatt problemer med vekta, og de vil pokkern ikke av igjen!
- Syklusen min bli bare kortere og kortere, i dag er jeg på dag 7 og EL er på vei, sist kom den på dag 10
- Stoffskiftet mitt hopper opp og ned og jeg må justere medisiner hele tida
- Puppene vokser og krymper igen dag for dag, noen dager er jeg Pamela, andre dager Kate Moss

...og dette var bare det jeg kom på i farta [:@][:'(] Dustekropp og hurra for IVF-hormoner ja [:(] det tar nok litt tid før ting og tang stabiliserer seg ja. Så får vi se etter det hva som skjer videre med oss.

Sorry, følte bare for å klage litt. [8|] Ferdig nå [:)]

Det er SÅ lov å klage snuppa!!! Er ikkje reint lite du har vært igjennom det siste halvannet år nei..[&o]
Sender deg en haug med klemmerover nettet

Kroppen er jo at maskineri som egentlig skal gå av egen klokke, og når vi begynner og skal bestemme over den så sier kroppen....halloooo.....
Håper den kommer i riktig gjenge snart, det er slitsomt og gå sånn [:o] Stoooooor klem til deg [:D]

Huff,det er ikke bare-bare med alle disse hormonene og medisinene[&:][&:]

Håper det stabiliserer seg litt snart[:)]

Maaaaange gode klemmer til deg

Snuppa vår har såklart lov å klage! Hører med det også, en plass må frustrasjonen ut vet du [;)]
Sender bøttevis med kjempeklemmer din vei [:)]

Klag og syt så mye du vil, du[:)]

Etter alt du har vært gjennom er det bare rett og rimelig å klage litt, syns jeg..

Håper kroppen snart er seg selv igjen

ORIGINAL: [miss]

Det er SÅ lov å klage snuppa!!! Er ikkje reint lite du har vært igjennom det siste halvannet år nei..[&o]

Tusen takk jentene mine! [:)]
Godt å få ut litt frustrasjon.

Du har lov å klage, du har vel vært igjennom flere runder og kroppen sier i fra. Har du fått beskjed om når den blir seg selv igjen??

Jeg tipper du ser bra ut uansett 6 kilo + eller - [:)]

ORIGINAL: Hoppla

Du har lov å klage, du har vel vært igjennom flere runder og kroppen sier i fra. Har du fått beskjed om når den blir seg selv igjen??

Legen visste ikke helt, først og fremst må vi stabilisere stoffskiftet mitt, så vil vel resten rette seg opp av seg selv trodde han. Det er jo logisk også [:)] Når jeg begynte med levaxin for 15 år siden traff de rett på riktig dose med en gang og siden har det vært stabilt, denne gangen er det litt vanskeligere siden kroppen min har mye overskuddshormoner å få ut. Men jeg håper det retter seg snart, slitsomt å gå sånn som dette [&:]

Takk for kompliment søte Hoppla [:)] Jeg tror jeg skjuler det godt [8D][;)]

ORIGINAL: [miss]

Signerer miss [:)]

Masse gode klemmer sendes din vei[:)][:)][:)][:)][:)]

Jeg vet at det ordner seg for snille jenter, og en dag er det deg.. Jeg slapp billig unna, hadde noen færre runder enn deg. Og kan ikke annet enn å beundre deg (og dere andre) for det som du går igjennom. Jeg vet hvor vondt det er, men en dag. EN DAG, da er det din tur!!!![;)]

ORIGINAL: Ivara

ORIGINAL: Hoppla

Legen visste ikke helt, først og fremst må vi stabilisere stoffskiftet mitt, så vil vel resten rette seg opp av seg selv trodde han. Det er jo logisk også [:)] Når jeg begynte med levaxin for 15 år siden traff de rett på riktig dose med en gang og siden har det vært stabilt, denne gangen er det litt vanskeligere siden kroppen min har mye overskuddshormoner å få ut. Men jeg håper det retter seg snart, slitsomt å gå sånn som dette [&:]

Takk for kompliment søte Hoppla [:)] Jeg tror jeg skjuler det godt [8D][;)]

ORIGINAL: Nesing

Uff, vennen! Stakkars deg [:(]! Du har mer enn lov til å klage. Håper kroppen snart er i normalt gjenge, for det er slitsomt når den lever helt sitt eget liv (uten at hodene våre følger med). Sender deg en diiiiiiger klem .

sign. Skjønnar deg godt du! Me som har slete ekstra lenge har lov å syta og klaga litt innimellom! Føler med deg!

Back
Topp