Ivara
Forelsket i forumet
Stakkars kroppen min har virkelig fått kjørt seg de siste 1 1/2 årene ja, og det merkes så til de grader nå! [&:]
Hadde jo siste fryseforsøk i mars og etter det har det bare vært kaos med denne kroppen.
- Har lagt på meg 6 kilo uten å endre kosthold eller aktivitetesnivå, dette til tross for at jeg ALDRI før har hatt problemer med vekta, og de vil pokkern ikke av igjen!
- Syklusen min bli bare kortere og kortere, i dag er jeg på dag 7 og EL er på vei, sist kom den på dag 10
- Stoffskiftet mitt hopper opp og ned og jeg må justere medisiner hele tida
- Puppene vokser og krymper igen dag for dag, noen dager er jeg Pamela, andre dager Kate Moss
...og dette var bare det jeg kom på i farta [:@][:'(] Dustekropp og hurra for IVF-hormoner ja [:(] det tar nok litt tid før ting og tang stabiliserer seg ja. Så får vi se etter det hva som skjer videre med oss.
Sorry, følte bare for å klage litt. [8|] Ferdig nå [:)]
Hadde jo siste fryseforsøk i mars og etter det har det bare vært kaos med denne kroppen.
- Har lagt på meg 6 kilo uten å endre kosthold eller aktivitetesnivå, dette til tross for at jeg ALDRI før har hatt problemer med vekta, og de vil pokkern ikke av igjen!
- Syklusen min bli bare kortere og kortere, i dag er jeg på dag 7 og EL er på vei, sist kom den på dag 10
- Stoffskiftet mitt hopper opp og ned og jeg må justere medisiner hele tida
- Puppene vokser og krymper igen dag for dag, noen dager er jeg Pamela, andre dager Kate Moss
...og dette var bare det jeg kom på i farta [:@][:'(] Dustekropp og hurra for IVF-hormoner ja [:(] det tar nok litt tid før ting og tang stabiliserer seg ja. Så får vi se etter det hva som skjer videre med oss.
Sorry, følte bare for å klage litt. [8|] Ferdig nå [:)]
over nettet

Jeg vet at det ordner seg for snille jenter, og en dag er det deg.. Jeg slapp billig unna, hadde noen færre runder enn deg. Og kan ikke annet enn å beundre deg (og dere andre) for det som du går igjennom. Jeg vet hvor vondt det er, men en dag. EN DAG, da er det din tur!!!![;)]