Kroppen min er ekkel

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Seriøst, eg river meg i håret...
Har så vanvittig pæreforma kropp! Kraftige legger, hofter og lår. Med normal mage.. Overkroppen er spinkel. Skal godtgjeres at eg finner eit magebelte som passer på det smaleste punkteti livet, alle er for store. På brystkassa er det kun hud. Ingenting meir. Små pupper. Og no skulle eg bære ein lett smågodt pose, og sjekk dei ekle hulla i håndleddet då!! Dette er på overarmen.
Og så har eg ei feit blodåre som driver å stikker fram på brystkassa (er det bringa det heiter??), og på henda.

Ikkje hjelper det å legge på seg, for alt legger seg på rompa og ned... Og den nedesste delen trenger ein seriøs oppstrammer!!

Dagens kroppssyt!

Vedlegg

• 1365270387603.jpg
    1365270387603.jpg
    22,1 KB · Visninger: 69
  • 1365270409296.jpg
    1365270409296.jpg
    28,6 KB · Visninger: 68
Jeg er også pære :(

Hmm *hjelpsom* send noe av det du har sør for midjen denne veien.. Kjøpte meg et lekkert korsett i str 36/38 og jeg fyller det ikke ut :(

Synes pærer er flotte jeg! Her er problemet mer eplete. Har nesten ikke midje uansett hvor tynn jeg er.

Har også spinkle hender,men mye annet jeg er mer misfornøyd med. :p

Det er ikkje det å vere tynn eg ikkje liker, det er det at det blir så dype groper :p liker ikkje å sjå konturer av ledda, når huda synker inn fordi det ikkje er noko som tar "imot" :p

Jeg synes det er verre med de leddkulene jeg. De ser megastore ut når man har tynne hender..

Jeg vil være perfekt timeglass!

Eg også :p men trenger ikkje vere perfekt timeglass... Litt timeglass er greit også :p
Sant nok ;)

Skikkelig irriterende at noen kun legger på seg på pupper og rumpe, mens vi pærer bare vokser og vokser nedentil :D haha

Skjønner jeg skal være glad for pølsefingrene mine :p Tror jeg er timeglass, har midje, rompe, lår, og hadde pupper før snuppa spiste de opp :P

Skjønner jeg skal være glad for pølsefingrene mine :p Tror jeg er timeglass, har midje, rompe, lår, og hadde pupper før snuppa spiste de opp :P
Du ser i alle fall rimelig perfekt ut på de bildene jeg har sett! :D

Du ser i alle fall rimelig perfekt ut på de bildene jeg har sett! :D

Haha, takk :P Men kan avkrefte det, kroppen er så slapp og dissete at det halve kunne vært nok :p

Back
Topp