Kroppen i forandring :O

..Kirsebær..

Elsker forumet
Junilykke 2020 ♡
Påskeliljene 2022 ❤️
Tenkte jeg skulle kjøpe meg et par lette sommerbukser, shorts og kanskje en kjole i dag. Men da jeg stod i prøverommet og prøvde ting på så jeg virkelig ikke ut i motlys.. :O :O Er utrolig oppblåst over magen, men føler meg også større rundt rumpa, lårene, ryggen ++ :O ÆÆÆ. Er 7+5.. Det er kanskje vanlig å føle seg småtjukk og dvask før den faste gravidemagen dukker opp, men det var litt kjipt.. Misforstå meg rett, er glad for magen altså, meeen føler jeg har lagt på meg mye allerede (har ikke veid meg).

Syns dere kroppen har forandret seg?

Her kjennes buksene allerede litt stramme ut, og magen buler - er ekstremt oppblåst om dagene. Er bare 4+1 også :eek:

Ikke noe merkverdig her, men jeg har gått ned 3 kg siden jeg ble gravid, så kan jo være derfor ;)
Likevel får jeg hetta av de strammeste buksene mine. De passer som før, så det er nok psykisk :p

Jeg er 5+4 og føler at jeg må bruke en størrelse større i bukser - de vanlige passer fint på morgenen, men på ettermiddagen er det bare å glemme [emoji85]

Her kjennes buksene allerede litt stramme ut, og magen buler - er ekstremt oppblåst om dagene. Er bare 4+1 også :eek:

Jaa, jeg går nesten bare i kjoler for tiden :P

Ikke noe merkverdig her, men jeg har gått ned 3 kg siden jeg ble gravid, så kan jo være derfor ;)
Likevel får jeg hetta av de strammeste buksene mine. De passer som før, så det er nok psykisk :p

Det er nok litt psykisk her også :D Selv om jeg må passe på å spise sunnere, knøttet er vel ikke vedig glad i potetgull og sjokolade kanskje.. ^^ Jeg blir veldig irritabel og ukomfortabel når jeg er trøtt, så er kanskje litt derfor også :P

Jeg er 5+4 og føler at jeg må bruke en størrelse større i bukser - de vanlige passer fint på morgenen, men på ettermiddagen er det bare å glemme [emoji85]

Absolutt verst på kvelden her også :D

Jaa, jeg går nesten bare i kjoler for tiden :p

Det er nok litt psykisk her også :D Selv om jeg må passe på å spise sunnere, knøttet er vel ikke vedig glad i potetgull og sjokolade kanskje.. ^^ Jeg blir veldig irritabel og ukomfortabel når jeg er trøtt, så er kanskje litt derfor også :p

Jeg får nesten ikke i meg mat, derav vektnedgang... :meh:
Heldigvis har jeg ikke lyst på snop heller, men det snur sikkert snart :p

Tenkte jeg skulle kjøpe meg et par lette sommerbukser, shorts og kanskje en kjole i dag. Men da jeg stod i prøverommet og prøvde ting på så jeg virkelig ikke ut i motlys.. :O :O Er utrolig oppblåst over magen, men føler meg også større rundt rumpa, lårene, ryggen ++ :O ÆÆÆ. Er 7+5.. Det er kanskje vanlig å føle seg småtjukk og dvask før den faste gravidemagen dukker opp, men det var litt kjipt.. Misforstå meg rett, er glad for magen altså, meeen føler jeg har lagt på meg mye allerede (har ikke veid meg).

Syns dere kroppen har forandret seg?

Jeg er nå 7+4 og opplever akkurat det samme som deg. Forferdelig oppblåst, og buksene er blitt mekrbart trangere over rumpe og lår, fikk litt sjokk da jeg tok på meg favoritt dongeribuksen min....:eek:

Ja, men med tre tette svangerskap så har det gjort sitt med kroppen min... magemuskelen er virkelig ikke der enda etter minsten heller... så magen tyter ut veldig tidlig... jupp ser ut som jeg er 4 mnd på vei [emoji15][emoji23]

6+2 her, og har lagt på meg 4 kg..! Hadde så vidt undervektig bmi før (18,1), og har akkurat tippet over i normalvektig-sjiktet (19,3) så med tanke på sannysnlighet for spontan abort i forhold til bmi burde jeg være fornøyd, men føler meg dvask og tjukk og rompa er brei og puppene er dobbelt så store (i å med at det var speilegg før så er det ca bare én størrelse opp, men still). Så ja, føler virkelig på at kroppen er i forandring. Håper jeg slutter å legge på meg en kilo i uka da>.<

Oi, ser jo plutselig at lillypie stickern min sier 5+6. Trodde den skulle klare å endre seg over tid av seg selv jeg, men kanskje jeg har misforstått. Får prøve å endre den seinere. Men er 6+2 altså:p

Jeg blir så uvel av å ha noe over magen, at det er nok bare å skaffe seg mammatights med en gang (som jeg kan ha under kjolene).

7+3 og 3,5 kg ned, så her passer buksene bedre enn på lenge... Liker dog ikke å gå med bukser som kniper på nederste del av magen når jeg sitter. Håper vektnedgangen gir meg noen ekstra uker hemmelighold. Hadde liksom ikke tenkt å fortelle verden før uke 16-17. Spørs om det er mulig... [emoji85]

Veldig oppblåst jeg også, så sliter når jeg går med jeans. Skulle ønske vêret var litt finere så jeg kunne gått med kjoler uten strammende strømpebukser[emoji6]

Samme her, bortsett fra at no passer dei ikkje om morningen heller [emoji85]

Jeg orket ikke tanken av olabukse på jobb en dag til, så gikk til innkjøp av en mammabukse i dag. Er 5+2 idag. Dagen på jobb har vært et helvete mtp på trang bukse :(

Godt å se at det ikke bare er meg.. Jeg er så veldig oppblåst. Og i tillegg har jeg gått fra å trene 6 dager i uka til å være trøtt, senke intensitetet, trene 4-fem dager. Jeg har også gått fra et veldig næringsrikt og godt kosthold til å leve på polarbrød, siden det er det eneste som hjelper på småkvalmen. Føler ikke akkurat at det er lett å pakke til strandferien vi skal på om en uke :p Jeg er vledig glad for fraviditeten, og in the end er det jo værdt det, men jeg påvirkes veldig når jeg skal prøve å kle meg for å møte venner eller å ut på noe.

Back
Topp