Kroppen i DPO land..

Cowgirl

Forumet er livet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
♡Novemberhjerter 2025♡
Hvordan er kroppen deres i dpo? Jeg føler meg sykt feit! BH'en er for liten, magen er dobbel så stor, 3 kviser på haken..
Håper dette forsvinner etter ikm, at jeg ikke har lagt på meg[emoji33][emoji32]

Hvordan er kroppen deres i dpo? Jeg føler meg sykt feit! BH'en er for liten, magen er dobbel så stor, 3 kviser på haken..
Håper dette forsvinner etter ikm, at jeg ikke har lagt på meg[emoji33][emoji32]

Jeg blir mer oppblåst, forstoppa, og kvisete. Og også mer grinete[emoji23] skikkelig lekker i dpo land[emoji85][emoji23]

Jeg føler det er så forskjell hele tiden, avhengig av om jeg går rundt å leter etter symptomer eller ikke[emoji12]. Men noen som kommer igjen er:
Veldig ømme pupper
Oppblåst
Næveldig sliten/ trøtt.

Puppene blir tyngre, større og ømme nippler.
Samtidig blir jeg super emosjonell, griner av d meste [emoji23]

Kroppen er mest kjip i dagene før tr, med kviser og oppblåst og føler jeg bare er helt gusten, haha. Og store, tunge, ømme pupper da :p Rett etter el har jeg såre nipples og er ofte litt oppblåst.

Oppblåst, varm, rar følelse i kroppen fra egget cirka slippes og egentlig til IKM. Har en del murringer dagene før TR og er nok (ubevisst) mer følsom/sur/gretten de dagene.

Når jeg har vært gravid har jeg fått skikkelig ømme (vi snakker ikke-ta-på-ellers-så-slår-jeg ømme) brystvorter fra andre uken etter EL. Sikkert tegn på at testen ville bli positiv sist. Får det også når jeg har brukt ovitrelle (hCG-sprøyte), så ingen tvil om at det kommer av hCG.

Og ekstra trøtt. Sikkert spesielt mye denne runden da jeg jobber ekstremt mye med både jobbjobb som vikarierende lærer for 7 trinn, fast som baseleder SFO og fulltidsstudier på toppen av dette :P

Oppblåst, større og litt ømme bryster, mer kviser, "rar" følelse i magen:p

Jeg er ekstra trøtt. Sliter med å holde meg våken etter 21.00. Ellers blir jeg mye lettere sint. Jeg har også litt murringer nederst i magen som kommer og går.

akkurat sånn har jeg det også:sorry: Tror nok jeg går og kjenner ekstra godt etter og tolker alt som graviditetssymptomer, kommer til å bli megaskuffa når tr kommer:inpain:

Back
Topp