Kroppen gjør seg klar .. :)

Pernille88

Betatt av forumet
Flere som har masse murringer som faktisk er litt vonde, men som ikke tar seg opp? Får kynnere selv når jeg sitter stille og ikke gjør noenting :/ vært noen netter nå hvor jeg faktisk har våknet av murringene også... flere kvelder jeg har måttet lagt meg pga så plager med nedpress og murring. :p Er 33+6 «bare». Må si det at de siste dagene har det vært nesten litt sånn uvanlig med bra liv også haha
 
Ja, er 35+3 og ble sykemeldt 70 % denne uka pga veldig sterke og vonde kynnere , som ikke gir seg. Gikk en uke med konstant kynnere (3-8 i timen). Nå har jeg tatt med ro noen dager og det begynner å bli litt bedre.

Men kan ikke gå så mye om kvelden pga nedpress.
 
Nei, og det er jo irriterende. Uke 37 her og bare litt nedpress når jeg går turene mine :meh: Ellers lite tegn til at vi nærmer oss noe. Satser på at de neste ukene bringer oss litt nærmere!
 
Er 36+0 her og føler faktisk st kynnere og alt har roet seg, føler jeg hadde mer kynnere tidligere :p men nå blir jo jeg satt igang tidligere uansett. Men skulle. Esten ønske vannet gikk sv seg selv iallefall så kunne de henta de ut etter det:)
 
Flere som har masse murringer som faktisk er litt vonde, men som ikke tar seg opp? Får kynnere selv når jeg sitter stille og ikke gjør noenting :/ vært noen netter nå hvor jeg faktisk har våknet av murringene også... flere kvelder jeg har måttet lagt meg pga så plager med nedpress og murring. :p Er 33+6 «bare». Må si det at de siste dagene har det vært nesten litt sånn uvanlig med bra liv også haha

Ja kjenner meg igjen i det du skriver. Slimproppen har gått litt og litt her så regner med at livmormunnen begynner å åpner seg litt. Skulle bare mangle siden man har disse murringene som biter i ryggen og disse kynnerne.
 
Jaa, er så lei kynnere.. I går trur eg slimproppen begynte å gå, og har hatt regelmessige kynnere I går og i dag, lagt meg på sofaen no så ikkje eg skal presse kroppen I gang for er bare 34+1 :eek:
 
Jeg våknet i natt av generelt ubehag, hjertebank og høy puls... har litt vondt i hodet også, men det tror jeg kommer av bekymring :/ litt vanskelig å sortere om det var pga lille gutt og vena cava eller om det var kynnere... ingen smerter og såvidt tegn til nedpress.
 
Ja kjenner meg igjen i det du skriver. Slimproppen har gått litt og litt her så regner med at livmormunnen begynner å åpner seg litt. Skulle bare mangle siden man har disse murringene som biter i ryggen og disse kynnerne.
Hvor langt på vei er du? :)
 
Back
Topp