Kroppen gjør seg klar?

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Her begynte jeg å blø litt i går, litt mindre i dag, men blør litt fortsatt. Kjenner tankene svirrer litt, men regner med det bare er kroppen som forbereder seg og satser på det er en stund til fødselen enda.

Her begynte jeg å blø litt i går, litt mindre i dag, men blør litt fortsatt. Kjenner tankene svirrer litt, men regner med det bare er kroppen som forbereder seg og satser på det er en stund til fødselen enda.
Ved blødninger skal man vel kontakte føden uansett:) Syns du burde gjøre det om du har blødd over lengre tid nå, i tilfelle nært forestående fødsel..=)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Ville i det minste ringt jordmor, man skal jo ta kontakt ved blødninger:)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

enig, blødninger skal alltid "rapporteres", ville ringt føden bare for å høre i alle fall!

lykke til :)

Enig, ring føden! Trenger ikke være noe, men de bør vite om det :) Oppdater når du vet mer, da :)

Beskjed fra jordmor er vell å ringe uansett ved blødning.....
I allefall min jm sier det!

Sier som de andre, ta kontakt med jordmor eller føden for sikkerhets skyld. Mest sannsynlig bare et blodkar eller noe som har sprengt, men er greit å vite det helt sikkert :)

Slenger meg på de andre her, ta kontakt med jm eller føden :) Trenger jo ikke å være noe, men mener også jeg har hørt at man skal ta kontakt ved blødninger. Lykke til! :)

Det er bare brunt nå, så er nok ikke noe å sjekke tenker jeg. Er i Oslo en tur og skal reise hjem i dag, så tar uansett ikke kontakt med noen her nede. Bra liv i magen og alt er bra med meg. Jeg er så ofte på kontroll at jeg helst ser jeg slipper en ekstra tur.

Back
Topp