Kroppen etter senabort

Astroem

Gammel bruker, nytt bilde ;-)
VIP
Hei, jeg mistet min sønn for et par dager siden (19+3), og sitter her med en del spørsmål ang kroppen min.

jeg har fått sinnsyk til melkespreng, har dere noen tips til å få det til å gå over så fort som mulig, og evt å lindre smertene?
vil jo ha melka bort så fort som mulig for å få kroppen klar til å prøve igjen..

hvor lenge er det normalt å ha renselse?

hvor lang tid går det gjennomsnittligfra fødsel til første EL?

når kan man forvente å få tilbake mens?


......

jeg har egentlig time hos min jordmor til uka, og lurer på om jeg kan dra dit for å få snakket litt ut, eller om timer hos jordmor kun gjelder de som er gravid? Kunne fint trengt en fagperson å snakke med som hvet hva som foregår i en kropp etter en fødsel, og som evt kan hjelpe meg med tips for og det å forstå kroppen ift til når vi kan forvente at den er klar igjen? Min fastlege er ikke et alternativ, da h*n igrunn ikke kan noe om gravide/gu ol..
og tror ikke vi har gynekolog i nærheten...
 
sendt deg en pm om min erfaring, klem
 
Hei...

Jordmoren min var veldig snill og jeg fikk komme inn på dagen da jeg hadde behov for det i ettertid.... Godt å få snakket ut og samtidig forklare hvordan jeg føler det ved en eventuell ny graviditet... ller hva jeg ønsker.... Jeg kan dra dit så ofte jeg vil, dersom jeg trenger det, sier hun.... godt å vite... ;)
 
Fikk komme inn hos min jm idag jeg også, og det var utrolig godt, og fikk høre at det meste jeg opplever og føler nå er jeg ikke alene om.. Hun sa også at det var bare å ringe/stikke innom så ofte jeg behøvde, og om min samboer trengte det, så var han velkommen han også :)... man føler seg ikke så alene når man har slike snille folk irundt seg..
 
Back
Topp