Kroppen etter fødsel

Mammamalene

Blir kjent med forumet
En graviditet er ikke bare lykke og gledes tårer. Jeg forteller om mine tanker rundt kropp både under og etter fødsel. Jeg forteller om min tøffe tid som alenemamma til en liten gutt etter KS. Håper så mange som mulig vil lese og kanskje kjenne seg igjen i det jeg skriver ? Det er lov å tenke på seg selv å sine behov til tross for om man er gravid eller mamma:)

Håper dere vil lese innlegget og kanskje legge igjen et spor. Er jeg egoistisk som tenker på meg selv og kroppen, eller er det bare det at det blir lite snakk om ?

http://www.malenefossum.com/

zs.png

Last edited:
Alle er vel innom tanken på kropp etter graviditet ;) Men kanskje det ikkje er så masse snakk om det?
Eg var heldig og slapp unna strekkemerker sist gang, håper å være like heldig denne gangen. Gikk ned det meste av kiloene og etterpå, men la på meg ein del igjen etterpå pga operasjon og innaktivitet. Kroppen endra seg på den måten at hoftene blei breiare, og mange av buksene mine har eg berre måtte gi vekk til fretex, då det ikkje er håp om å få dei på. Ellers er eg egentlig fornøyd med kroppen etter graviditeten. Hadde normall fødsel sist, og skal ha KS denne gangen, så får sjå kossen kroppen reagerer på det ;)

Back
Topp