Altså, vekten er mindre enn hva den var, men kroppen ser jo ikke lik ut selvom! Til vanlig føler jeg meg ganske fresh med muskler både her og der! Jeg hadde sprettrumpe, den jeg har nå minner faretruende om mamma sin! Lårene var muskuløse og fine, har alltid kunne se fine muskellinjer, med litt fint plassert fett der det skulle være fett- nå så ser d ut som geleklumper som alltid har jordskjelv [emoji28] magen er utrolig nok- ganske lik seg selv- helt til jeg skal dra den inn! Magemusklene fungerer kun øverst enda, ikke nederst... innmari morsomt å prøve å trekke inn magen egentlig [emoji23][emoji23][emoji23] men veit dere hva, premien er innmari fin! Savner ikke kroppen jeg en gang hadde!
Men det skal sies- kroppen kommer nok tilbake i form! Jeg gleder meg til 2 oktober og trening på spenst igjen! Jeg gleder meg til første PT-timen hvor jeg skal få en plan for de neste 5 mnd med trening til jeg får trene som normalt etter keisersnittet! Jeg gleder meg til første CrossFit timen, men alt til sin tid!! Enn så lenge, så skal jeg faktisk nyte d å ikke være selvbevisst hver gang jeg går forbi et speil! Jeg skal nyte det å ikke må tenke over ALT jeg putter i munnen!! Denne tiden skal ikke brukes på meg og mitt indre selvbilde, lillegutt skal få all min oppmerksomhet [emoji7]