Kroppen 4-5mnd etter fødsel?

Amnion

Glad i forumet
Jeg har vært veldig bekymret over kroppens tilstand siste ukene men etter å ha googlet litt er jeg litt beroliget..virker som det er relativt normalt men lurte på om det er fler her inne som har det omtrent som meg?

Jeg fullammer og knøtt nærmer seg 5mnd. Siste ukene/mnd har kroppen verket- særlig i ledd og verst etter ro og hvile. Mistenkte leddgikt og det som verre er men som jeg forstår det så er dette plager en ofte kan regne med som barselkvinne. Har visst noe med hormoner å gjøre- ikke ammingen...

Du burde gått til legen å sjekket om du mangler d vitaminer. For det gir slike smerter om du mangler det.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg har også vondt i muskler og ledd. Slutta å amme ( pumpe ) for en mnd siden ca. Håndledda mine er ekstremt vonde til tider. Ved en spesiell vridning skyter det inn en smerte så det kjennes ut som de er brekt!

Har vært hos lege å sjekka men ikke fått tilbakemelding om mangler- har jo selv tenkt tanken så har nå startet med litt vitaminer i tillegg til tran som jeg normalt tar..fant en tråd på det samme og der var det flere som merket bedring etter 8mnd- ganske lenge å føle seg som en 80åring! Jeg er glad i å trene og lever relativt sunt men nå er jeg ikke gira på noe..
Skal nå uansett bestille meg en legetime å høre hva han sier- kan jo hende det finnes noe som kan lindre!

Med nr 1 kan jeg ikke huske noe slikt men vet jeg hadde to alvorlige runder med håndlesddsbetennelse/smerter mens han var "stellebordsbaby":)

Back
Topp