kropp som ikke vil samarbeide...

Lykke3

Flørter med forumet
etter en deilig feire i 1 mnd. gledet jeg meg så mye til å starte på nytt med behandling nå til helgen, men på grunn av ferieavvikling på sykehuset kunne jeg ikke få tr før tidligst den 5 august. det skulle jo ikke være noe problem siden min syklus er regelmessig og ventet ikke tr før 6 august! så hvorfor i alle dager skulle den finne på å komme den 2 august!?!? :(:smiley-angry019 ble altså sååå skuffet... :( så nå må jeg sitte å tvinne tomler til neste syklus i september... eggene ligger på frys og medisinene er i skapet, så jeg håper virkelig at denne mnd går fort!

Det er så utrolig typisk!! Den tuller alltid når man trenger at den er stabil

Typisk!! Tiden flyr og neste syklus er ikke så langt unna. :-) Kanskje du er heldig og neste syklus også starter litt tidligere enn forventet. :-)

Så kjedelig :( Håper tiden flyr og du er klar neste syklus :)

Å det e so typisk! Håper som nevnt over her at den begynner tidligere neste syklus og :)

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

:) Tusen takk :)

Neste syklus ska inneholde runden med det berømte gullegget, så da er det vel bare å kose seg med et glass vin eller to mens man kan ;) Og det gjør ingenting om syklusen også starter tidligere enn normalt :)

Back
Topp