Kronprins Håkon

Mammatil3små

Betatt av forumet
Altså, jeg lurer på hva som hadde skjedd hvis kronprins Håkon hadde vært homo. Hadde han da fått inn gått partnerskap med en mann, eller måtte han uansett ha giftet seg med ei dame?

Sikkert ingen her som vet eksakt, men omså, hva tror dere??

MäRTHA måtte vel bli kronprinsesse...

Hmmm! Det hadde nok blitt skandale tenker jeg[8D]

Jeg kunne ikke brydd meg mindre.

"Og her har vi kronprinsen og kronprinsess...eh...kronprins nr2"

Aner ikke om han hadde fått lov....

Kansje han hadde mått forbli singel da, å han hadde jo uansett blitt konge om han ikke hadde fra sagt seg rollen vil jeg tro[8D][:D]

Hehe, nei dem hadde sikkert ikke tvingt han. Men tenker at den eldre generasjon sikkert hadde reagert hvis han hadde gifta seg med enn mann.. For min del spiller det ingen rolle om han hadde gjort det. Men ser for meg at det kanskje ikke hadde blitt så veldig akseptert..

Hmm.. Eller kanskje det hadde gjort homofili mer akseptert hos den eldre generasjon enn hva det er i dag..

ORIGINAL: Istel

Haha! Hvordan kom du tl å tenke på det?:p

Tenk om vi hadde fått 2konger da:o

Har egentlig ikke peiling.. Det kom plutselig bare dukkende opp i hodet..
Kunne jo kanskje ha vært greit med 2 konger å.. Hadde vært spennende det...

ORIGINAL: Tvilling74

Kansje han hadde mått forbli singel da, å han hadde jo uansett blitt konge om han ikke hadde fra sagt seg rollen vil jeg tro[8D][:D]

Hmm.. Da hadde jeg egentlig syntes synd på han.. Han måtte jo ha fått lov til å oppleve kjærligheten selv om han er kongelig.. Men fult mulig det er det som hadde skjedd..

Godt det er flere som tenker like rart som meg...

jeg har stusset litt på hvorfor ingen kongelige har barn som er syke av noen slag. jeg kan ikke komme på noen kongelige eller av adelig slekt som har downs f.eks.

ORIGINAL: Tanketrollet

jeg har stusset litt på hvorfor ingen kongelige har barn som er syke av noen slag. jeg kan ikke komme på noen kongelige eller av adelig slekt som har downs f.eks.

Der sier du noe.. Det har jeg ikke tenkt over.. Men egentlig tenker jeg sjelden på dem kongelige.. Så skjønner heller egentlig ikke hvordan jeg kom til å tenke på dette.. Men men..

Kanskje dem kongelige har kun "gode" arve deler, og får silet ut dem som evt kan føre til noen form for sykdom..

ORIGINAL: Istel

Tror kanskje det aldri hadde komment ut egentlig.
Kanskje han ER homo?[;)]

Det tror jeg... [;)]

og så måtte de ha adoptert ei nyydelig snuppe fra korea el afrika,så hadde det blirr dronning My eller noe annet eksotisk ;)

Da hadde vel den eldste til Martha og Ari blitt kronearving etter Håkon så sant han ikke hadde fått et barn med surrogatmor.
Håkon hadde nok blitt konge uansett.

ORIGINAL: Mamma07/09

ORIGINAL: Tanketrollet

Der sier du noe.. Det har jeg ikke tenkt over.. Men egentlig tenker jeg sjelden på dem kongelige.. Så skjønner heller egentlig ikke hvordan jeg kom til å tenke på dette.. Men men..

Kanskje dem kongelige har kun "gode" arve deler, og får silet ut dem som evt kan føre til noen form for sykdom..

kanskje det er derfor de er så sent ute med å bekrefte? fordi de tar fostervannsprøver av alle veldig tidlig? håper viiiirkelig ikke det, men man vet aldri. de kongelige har mye snusk på stien.

Vanskelig å si. Liker å tro at vi er så moderne og likestilte og opplyste nå at det ikke hadde vært noe problem og ikke endret noe som helst, men det kan jo hende det ikke hadde gått så bra. For alt vi vet, så kanskje han ER homo, og Mette Marit bare er skjegget hans. [:D][8D]

klarer ikke dy meg, men vi har ingen Kromprins Håkon...

Men Kronprins Haakon.
[8D][8D][8D][8D]

Bortsett fra at det hadde blitt en skandale i media så hadde det ikke hatt noe å si for arverekkefølgen.

Barna til Martha har også arverettigheter til tronen. Så da hadde det nok blitt Maud Angelica som hadde blitt vår neste dronning.

Jeg tipper at de hadde gjort om reglene, slik at Martha ble kronprinsesse[:)] 

Tror heller ikke at det ville ha blitt 2 konger. Heller en prins, som prins Daniel av Sverige.

Man kan ikke gifte seg til en kongetittel, så 2 konger ville vi aldri fått uansett..

På samme måte blir han svenske Daniel (?) aldri konge, men vil forbli prins (og vil få en tittel i tillegg)

Om han er/skulle vært homo, så hadde han nok sitti i ensom majestet vil jeg tro [8D]

Back
Topp