Kronisk trøtt/slapp...

forvirretmor

Gift med forumet
Har dere noen råd eller? Jeg blir f*** hakke sprø av å valse rundt i tåka

Hun sa det var en stund siden de hadde sjekket jern og b12 så jeg får vel svar på det om en liten stund regner jeg med,håper nesten jeg mangler noe for da er det i hvertfall noe å få gjort med det!

Klemme på
Vet hvordan du har det! Jeg også håper for din del at du mangler noe, sånn at det er noe å gjøre med det. For her finner de ingenting galt[:'(]

ORIGINAL: Tanntrollet09

Klemme på
Vet hvordan du har det! Jeg også håper for din del at du mangler noe, sånn at det er noe å gjøre med det. For her finner de ingenting galt[:'(]
Jeg har klaget på dette i hele år,men det blir bare sagt "du må huske på at det har vært mye nå Hege!" JA jeg husker på det,men skal jeg aldri komme i pluss igjen da eller???[:'(]

Begyn og tren[:)]

ORIGINAL: H i l l a

Har vært inne på tanken,men jeg har så mye leddsmerter og betennelsen blomstrer i skuldrene mine for tiden så er ikke helt sikker på om det er så lurt[&o] Må eventuelt høre litt med lege først å se om det er forsvarlig,vil ikke ha mere vondt i hvertfall!

ORIGINAL: AnaBanana

ORIGINAL: forvirretmor

Har vært inne på tanken,men jeg har så mye leddsmerter og betennelsen blomstrer i skuldrene mine for tiden så er ikke helt sikker på om det er så lurt[&o] Må eventuelt høre litt med lege først å se om det er forsvarlig,vil ikke ha mere vondt i hvertfall!

Dra på trening i basseng da vel, lite belastning [:)]
Nja.....

Har samme jeg[:'(] Be legen om henvisning til fysio, så starter du treningen der. Om du har mye leddsmerter og betennelser burde du iallfall trene for å styrke opp rundt leddene. Jeg trener med fysioterapaut nå etter en skulderoperasjon[:)]

Har samme jeg[:'(] Be legen om henvisning til fysio, så starter du treningen der. Om du har mye leddsmerter og betennelser burde du iallfall trene for å styrke opp rundt leddene. Jeg trener med fysioterapaut nå etter en skulderoperasjon[:)]
Tror nok det er veien å gå ja[:)]

Dra på trening i basseng da vel, lite belastning [:)]
Nja.....

Vet fibromyalgifolka har bassengtrening rundtomkring, da kan du få trening tilpassa aua [:)] Men helt opp til deg såklart [8D]
ulempen er at jeg blir pokker så trøtt etter å ha rota rundt i vannet,så da er det liksom ett skritt frem og to tilbake[8D]

Back
Topp