Kronisk sykdom

Bkno6050050

Flørter med forumet
Hei!

Lurer på om det er noen her som har kroniske sykdommer de må ta hensyn til nå som de er gravide? Noen som har tarmsykdom?
 
Hei!

Lurer på om det er noen her som har kroniske sykdommer de må ta hensyn til nå som de er gravide? Noen som har tarmsykdom?
Jeg har diabetes type 1 ☺️ ikke tarmsykdom, men diabetes gjør svangerskap mye tøffere generelt.
 
Åh, jeg skjønner Hvilke ekstra hensyn må du ta og får du ekstra tett oppfølgning? Er det første graviditeten?
 
Åh, jeg skjønner Hvilke ekstra hensyn må du ta og får du ekstra tett oppfølgning? Er det første graviditeten?
Jeg må holde blodsukkeret lavere enn før :) noe som kan være ganske tøft. Jeg får veldig tett oppfølging og skal vel også ha ekstra ultralyder sånn som jeg har skjønt det.
Er 4. gang jeg er gravid nå, men har aldri kommet lenger enn uke 11. så i teorien blir det første hvis alt går bra.
er også støtte risiko for spontantabort når man har diabetes, hvorfor vites egentlig ikke.
 
Håper virkelig det går bra denne gangen da :love7Har sjøl hatt en MA og en SA, så er veldig spent og nervøs denne gangen. Har kronisk tarmsykdom, men det skal egentlig ikke øke fare for abort, så er nok bare tilfeldigheter.
Hvor langt på vei er du nå?
 
Håper virkelig det går bra denne gangen da :love7Har sjøl hatt en MA og en SA, så er veldig spent og nervøs denne gangen. Har kronisk tarmsykdom, men det skal egentlig ikke øke fare for abort, så er nok bare tilfeldigheter.
Hvor langt på vei er du nå?
Så trist å høre at du også har mistet før :/ får håpe spiren sitter for deg også ❤️

Jeg er 7+5 i dag ☺️ hva med deg?
 
Back
Topp