Krokodillemor

**spire_nr2**

Glad i forumet
Så koselig å se den gode gamle avataren og nicket ditt igjen, fikk endel flashbacks fra "gode gamle dager" [:D]

Ja, jeg får også en del flashbacks når jeg stikker innom her. Husker den natta jeg skrev inn en melding om at nå satt jeg med kraftige kynnere, to cm åpning og hadde time til igangsetting dagen etter. Du hadde vel allerede fått storegutten din noen dager før. Husker også alle trådene om "hvilken vogn", "hva er det beste barnesetet" osv. Mimre, mimre.

Ja jeg kom hjem fra sykehuset den dagen du fødte om jege ikke husker feil, rart å tenke på at det er så lenge siden - føles som om det var i går.... He he, ja jeg har jo gjenopplevd alle disse morsomme trådene en gang til da og det var like kos denne gangen[:)]

Ja, jeg kan tro at det er like koselig neste gang. Og da vet en vel å nyte ventetiden også. Jeg rakk jo aldri å bli utålmodig. jeg husker at nesten alle hadde termin før meg og jeg regnet med å få etter termin for det gjør de fleste i familien min. Jeg hadde nesten identisk fødsel med flere i familien og alle de fikk to uker etter termin. Det var nok en del som syntes vi snek i køen :D

Tenk at det snart er tre år siden!!!

Back
Topp