Kroatia here i come!!!;)

Hårballen`s mamma

Flørter med forumet
Da har min kjære samboer sagt at han spanderer en tur på oss til Kroatia, og at vi reiser alt neste uke!!!;) jeg har ordnet barnevakt å hundevakt, nå er det bare å få bestilt!!!;);) Gleder meg som en drittunge, jeg å gubben har aldri hatt ferie alene sammen! Vi har hatt noen lange mnd, å nå skal vi ned å ligge på stranda å bare pleie, nyte og kose oss!!!;) Gruer meg til å ikke se lillegutt på en god uke, men er bare kjent folk som skal ha han å han elsker tantene sine;) litt derfor jeg desperat m å få han til å like brød nå, ( laget innlegg ang nugatti å brød :/) for da har de litt mat og kunne gå på under grøt streiken hans;) Å gleder meg så til å kunne sette meg på flyet!!!! Å komme inn på hotellet!!! Huff gruer meg til å reise fra lillegutt!!! Sånne følelser jeg sitter m ja;)

hørtes kjempe deilig ut.. kose dere masse

ang. mat greiene så er nathaniel også litt vanskelig der, men når andre passer han så spiser han myyye bedre så kan jo hende det blir tilfelle hos dere også!

SweetCherry skrev:
hørtes kjempe deilig ut.. kose dere masse

ang. mat greiene så er nathaniel også litt vanskelig der, men når andre passer han så spiser han myyye bedre så kan jo hende det blir tilfelle hos dere også!

foreløpig  de gangene han har spist når andre har passet han så har han spist mye mindre...nærmest ingenting....men går nok bra skal man se ;)

Å, så ubeskrivelig deilig, og jeg unner deg det MASSE. Kjempegodt å få lade batteriene og slikke litt sol (og kjærlighet). Det kommer til å gå fint med gullet ditt, så reis med god samvittighet. emoticon

Back
Topp