Kritikk av nytt forum...

Mer utålmodig og sutrete gjeng med voksne mennesker har jeg ikke vært borti....

Skulle tro dere betaler i dyre dommer for å være her...
Men til opplysning så er det både gratis og frivillig!! Slett dere hvis det er så grusomt... 

Frk.Keller skrev:
DenicaD skrev:
det som er kjipt er at trådene på generell er like fete uansett om du har lest de eller ei.... dvs.- uoversiktlig!

og at man må bla helt opp igjen til begynnelsen av siden for å gå tilbake til Generell etter å ha postet i en tråd...

bare flisespikkeri.. men er vesentlige ting som burde bli tatt hensyn til, og fått endret..

Ja, dette irriterer meg også! Syns forumet er HELT greit, men flisespikkeri som gjør at ting går sååå tregt. I tillegg til at hvis man er på side 3 f.eks med tråder, og går tilbake til generell, så havner man på side 1 igjen. Hvis man da skal lese videre på trådene på side 3, så må man liksom gå på side 3 hele tiden, istedenfor at man havner der når man klikker seg tilbake igjen. 

Haha. 

Det er jeg enig i at er tungvint ja, kunne godt ha havna tilbake der man var, som før. ;) Til dere som syns det wr tungvint å måtte scrolle helt til toppen for å kunne klikke tilbake til generelt; det finnes en tast på tastaturet deres som heter "home". Et trykk på den, *trommehvirvel* og dere er på toppen av siden! ;)

For en gjeng med sutrehuer :S

Enig med Senator Malin...

Djeeeezzzz.. Slapp av litt da.

Hjelper ikke å true med at dere melder dere ut. Er jo SÅ mange som blir gravide for første gang hver dag, og det komer jo nye folk til.

Se det litt an da.

Back
Topp