Kriteriene ved St.Olavs

smiley :)

Glad i forumet
Assistert-jentene
Septemberbarna 2019
Er det noen som vet hva kriteriene på BMI er ved St.Olavs?

Er det noen som ikke har vært gift eller bodd sammen permanent(samboere) som har fått godkjent IVF? Hvis ja, ved hvilken klinikk?

Er det noen som vet hva kriteriene på BMI er ved St.Olavs?

Er det noen som ikke har vært gift eller bodd sammen permanent(samboere) som har fått godkjent IVF? Hvis ja, ved hvilken klinikk?

Tror det er 32 på St.Olavs☺️

Veit ikke hvordan det er på andre klinikker, men på St.Olavs må vi hvertfall levere samtykkeskjema før innsett hvor vi bekrefter at vi er gift/samboende☺️

Tror det er 32 på St.Olavs☺️

Veit ikke hvordan det er på andre klinikker, men på St.Olavs må vi hvertfall levere samtykkeskjema før innsett hvor vi bekrefter at vi er gift/samboende☺️

Ja, jeg merker at de fleste har det kravet beskrevet, men så har jeg snakket med enkelte klinikker og de sier de kan gjøre unntak. Så derfor lurer jeg på om det fins noen der ute som har fått det :)

Vi er jo samboere på en måte, da vi bor sammen når livet tillater det. Men siden han jobber i et annet land så har vi foreløpig ikke giftet oss, da verken jeg kan flytte dit enda eller han flytte hit enda av praktiske og private årsaker.

Vi vurderer å bare gifte oss borgerlig om vi må for å få ivf da det er så viktig for oss å få hjelp nå, men det er kjedelig å tenke på at det må skje slik :(

Oi...32... :dead:Må visst jobbe litt :p

Da tror jeg nok at jeg ville ha sjekket det litt videre ut! Dette er det som står i bioteknologiloven om krav til samlivsform:

449f5068bb687c467a5965b5f0018c02.png

Siden det er ulike årsaker til at dere ikke kan bo sammen, så kan der jo hende at det er rom for bruk av skjønn!

Back
Topp