Kristine Mossing- gravid igjen?

*Susanne83*

Forelsket i forumet
På bloggen hennes, kristinemossing.blogg.no skriver hun 'første dagen i mitt nye liv' og at 'det har skjedd en stor forandring i livet mitt som kommer til å forandre mye'
Tror dere hun er gravid igjen?

Aner ikke, men den kjerringa der bryr jeg meg svært lite om..[:)]

burde jeg vite hvem det er?

Hun er en pr kåt ung mor fra unge mødre...

ORIGINAL: Maelle

Vet ikke hvem det ER engang??

Blond Drammenser fra Unge Mødre...Spesiell jente...

Nei, det tror jeg ikke.

Kanskje hun har fått en ny jobb eller noe?

Jeg liker henne litt, jeg.. Hun er så " sæ sjæl" liksom.[8D]

Det tenkte jeg også, tror nok det er noe der ![:-]

får ikek håpe den håpløse bimboen e gravid igjen...makan t hjernedau kjerring ska man lete lenge etter....kunne sterilisert seg synes eg[8D]

hu tror hu lever i hollywood!!

ORIGINAL: fairy

Nei, det tror jeg ikke.

Kanskje hun har fått en ny jobb eller noe?

Jeg liker henne litt, jeg.. Hun er så " sæ sjæl" liksom.[8D]

sign[:)]

ORIGINAL: Heijdii

Håper ikke det, ut ifra bloggen virker det som hun reiser ganske mye og fester hver helg [8|]

ORIGINAL: Starlight Girl

Håper ikke det, ut ifra bloggen virker det som hun reiser ganske mye og fester hver helg [8|]

I know.. men datteren er med nesten overalt, utenom på fest da..
men håper egentlig at hun venter litt med å få en til, får hun har enda mye ungdom i seg som må ut..
men tror hun er en riking, får penger har hun[:-]

ORIGINAL: Starlight Girl

I know.. men datteren er med nesten overalt, utenom på fest da..
men håper egentlig at hun venter litt med å få en til, får hun har enda mye ungdom i seg som må ut..
men tror hun er en riking, får penger har hun[:-]

Ja håper hun venter lenge, tror ikke hun egentlig var kar når hun fikk jenta si heller.
Med tanke på at hun shopper rundt om i verden, fester mye og overlater ansvaret til beteforeldre da.
Jeg leste på en annen side, trenger ikke være riktig, men det var at familien til bf hadde ganske mye penger..

ORIGINAL: JulieOgAnnaKaroline

Håper hun ikke er her inne og leser dette iallefall...

Hun er seg selv iallefall..
Så alle unge mødre episodene i jula, holdt på å le meg ihjæl når hun skulle bære bord når de ordna til den dåpen![:D]

om hun leser det, så bryr hun seg ikke..
uansett så velger hun det jo sjøl sån sett, alle vet det blir jo litt snakk når folk e så ja.. hehe

ORIGINAL: JulieOgAnnaKaroline

Håper hun ikke er her inne og leser dette iallefall...

Hun er seg selv iallefall..
Så alle unge mødre episodene i jula, holdt på å le meg ihjæl når hun skulle bære bord når de ordna til den dåpen![:D]

om hun leser det, så bryr hun seg ikke..
uansett så velger hun det jo sjøl sån sett, alle vet det blir jo litt snakk når folk e så ja.. hehe

Ja man velger jo det selv når man eksponerer seg sånn på tv og på nettet med blogg...

Hvor i all verden får hun alle spenna fra? Lever man såå fett på å være alenemamma [8|]
Hun må ha et enormt forbruk i hvert fall.... pupper meg her og der og løsvipper, løsnegler, merkeklær uten sidestykke... jaja henne om det [:D][8D]

ORIGINAL: ~miluna~

Hvor i all verden får hun alle spenna fra? Lever man såå fett på å være alenemamma [8|]
Hun må ha et enormt forbruk i hvert fall.... pupper meg her og der og løsvipper, løsnegler, merkeklær uten sidestykke... jaja henne om det [:D][8D]

hun er ikke alenemor![;)]

ORIGINAL: Shopoholic

ORIGINAL: Bistra

får ikek håpe den håpløse bimboen e gravid igjen...makan t hjernedau kjerring ska man lete lenge etter....kunne sterilisert seg synes eg[8D]

hu tror hu lever i hollywood!!

Kjenner du henne? Siden du vet dette mener jeg..

kjenner henne heldigvis ikke nei...eg kan da få lov å danne min mening om hu som e i media..alle har danna seg et bilde av henne,du som meg..eg har mitt bilde og du har ditt..sånn e d bare [:D]

ORIGINAL: ~miluna~

hun er ikke alenemor![;)]

ahh oki [;)]

Back
Topp