Kristinawe blir mamma ❤

Har du det fint i Sverige?:)

Takk som spør! Vi kom akkurat hjem, men hadde det veldig fint [emoji4] var utrolig glad og stolt over at mannen valgte å bli igjen på hotellet med meg isteden for å dra ut på byen med de andre igår kveld [emoji7] hvordan går det med deg?
 
Takk som spør! Vi kom akkurat hjem, men hadde det veldig fint [emoji4] var utrolig glad og stolt over at mannen valgte å bli igjen på hotellet med meg isteden for å dra ut på byen med de andre igår kveld [emoji7] hvordan går det med deg?
Så bra:) Det syntes jeg var veldig fint gjort av mannen ja❤️ Hvordan er dagene ellers?
Med meg går fint! Kjenner det allerede i bekkenet, noe som frustrer meg litt bare :/
 
Så bra:) Det syntes jeg var veldig fint gjort av mannen ja[emoji173]️ Hvordan er dagene ellers?
Med meg går fint! Kjenner det allerede i bekkenet, noe som frustrer meg litt bare :/

Jeg er forferdelig trøtt og kan fort bli litt grinete.. kjente litt på luktesansen i helga også, ble uvel når vi var på butikken. Var så mye rare lukter [emoji14] men ellers merker jeg lite. Det er litt kjedelig, men selvfølgelig veldig bra [emoji4] jeg håper jo jeg slipper kvalmen [emoji33]
Huff, det var jo tidlig.. kanskje du skal begynne med fysioterapi eller noe? Kan ikke så mye om det, men kan se for meg at det er slitsomt [emoji53]
 
Idag er jeg 6+3 [emoji4] synes tiden går riiimelig sakte! Men snart er det bare en arbeidsuke igjen til TUL. Symptomene er fortsatt fraværende, og det bekymrer meg litt noen ganger. Men velger å tenke at alt er bra [emoji4] er jo veldig trøtt da - så noe kjenner jeg jo!
Ikveld har jeg bakt cookies, så nå skal vi kose oss med det og et glass melk [emoji7] det er vel lov når kjæresten er syk og jeg er gravid [emoji56]
f7d408fe328fc79d3732bc80f9f718b4.jpg
 
Idag er jeg 6+3 [emoji4] synes tiden går riiimelig sakte! Men snart er det bare en arbeidsuke igjen til TUL. Symptomene er fortsatt fraværende, og det bekymrer meg litt noen ganger. Men velger å tenke at alt er bra [emoji4] er jo veldig trøtt da - så noe kjenner jeg jo!
Ikveld har jeg bakt cookies, så nå skal vi kose oss med det og et glass melk [emoji7] det er vel lov når kjæresten er syk og jeg er gravid [emoji56]
f7d408fe328fc79d3732bc80f9f718b4.jpg

Åå, det er ikke lenge til TUL :D
 
Idag er jeg 6+3 [emoji4] synes tiden går riiimelig sakte! Men snart er det bare en arbeidsuke igjen til TUL. Symptomene er fortsatt fraværende, og det bekymrer meg litt noen ganger. Men velger å tenke at alt er bra [emoji4] er jo veldig trøtt da - så noe kjenner jeg jo!
Ikveld har jeg bakt cookies, så nå skal vi kose oss med det og et glass melk [emoji7] det er vel lov når kjæresten er syk og jeg er gravid [emoji56]
f7d408fe328fc79d3732bc80f9f718b4.jpg
Kjenner meg igjen med det å lete etter symptomer. Hadde også få i starten utenom en uhorvelig trøtthet som gjorde at jeg måtte legge meg kl 20 hver kveld og en ikke eksisterende matlyst. Ønsket meg kvalme husker jeg, men etter uke 8+0 kom den snikende, og fra uke 9+0 og ut 1 trimester var den helt forferdelig, så nyt det at den ikke har kommet enda! Er faktisk mange som ikke får den før senere :) kanskje er du heldig å slippe den helt, selv om det er godt å kjenne litt symptomer på kroppen ;) De kjeksene så sykt gode ut da :D *sikle*
 
Kjenner meg igjen med det å lete etter symptomer. Hadde også få i starten utenom en uhorvelig trøtthet som gjorde at jeg måtte legge meg kl 20 hver kveld og en ikke eksisterende matlyst. Ønsket meg kvalme husker jeg, men etter uke 8+0 kom den snikende, og fra uke 9+0 og ut 1 trimester var den helt forferdelig, så nyt det at den ikke har kommet enda! Er faktisk mange som ikke får den før senere :) kanskje er du heldig å slippe den helt, selv om det er godt å kjenne litt symptomer på kroppen ;) De kjeksene så sykt gode ut da :D *sikle*

Fint å høre at andre også har hatt lite symptomer. Men jeg er også sykt trøtt, føler meg i koma hele dagen. Hehe, skal selvfølgelig håpe at jeg ikke blir kvalm... det er ikke ønsket [emoji87] men skal på TUL neste lørdag, så da håper jeg at jeg blir beroliget [emoji2]
De var veldige gode men altfor søte, ble uvell når jeg hadde spist to [emoji23]
 
  • Liker
Reactions: CH_
Tenk at idag er jeg 7+0 [emoji173] føler meg fortsatt ikke så gravid [emoji14] men er trøtt og blir fort sliten - og nå har jeg begynt å opp å tisse om natta. Er vel bare å venne seg til det [emoji2] var oppe to ganger inatt, kl halv 2 og halv 7..
Neste lørdag er det TUL og jeg gleder meg såååå masse [emoji173] måtte denne uken gå fort!
 
Gleder meg til din TUL:) Nyt at symptomene ikke er der:p For du er jo gravid:)

Åh gleder meg sånn jeg også!! [emoji4] denne uken kan altså ikke gå fort nok..
Hehe ja, du har rett. Skal prøve å nyte det [emoji2] vil IKKE bli kvalm! [emoji14]
 
Koselig maate aa si det paa!!:) masse lykke til paa tul i morgen!! Gleder meg til oppdatering !
God helg <3
 
Da er dagen her [emoji33] 8+0 og tid for tidlig ultralyd.. skal kjøre ca kl. 09:00, har time kl. 11:30. Kjenner jeg gruer meg mest nå - er så redd for at det ikke er liv der siden symptomene er fraværende. Men håper at alt er bra så vi kan dra hjem og fortelle det til foreldrene våre med en gang!! [emoji173]
 
Back
Topp